omgeving utrecht / ijselstein

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sor_1

omgeving utrecht / ijselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 08:28

hoi

Ik verhuis een deze dagen naar ijselstein en ben hier totaal niet bekend. Nou zijn er veel stallen te vinden op internet alleen de omgeving staat er niet bij beschreven. :-) Ik heb er al twee dagen rond rijden op zitten en en veel stallen gehad met allemaal de boodschap wij zitten vol. ( omg utrechtse heuvelrug ) kunnen jullie mij op weg helpen hier in de omgeving met een stal waar leuke uitrijmogelijkheden zijn. Ik zoek iets bij het bos of ander natuur waar je dus kunt rijden zonder verkeer.
alvast bedankt!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:10

In Ijsselstein zelf zitten ook een aantal pensionstallen, op de Achtersloot.
Verder kan je nog naar Nieuwegein, Montfoort, Oudewater, De Meern, Harmelen. Is allemaal redelijk te doen.

Bos vind je niet echt in die omgeving. Dan moet je verder weg richting Zeist, Soest, Maarsbergen, Woudenberg etc.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:57

Ik weet niet of je dit topic al tegen gekomen bent maar hier worden veel stallen genoemd rondom Utrecht. Misschien heb je er wat aan. Ik sta zelf op een stal in Leersum (die helemaal vol is) en daar heb je bos (Utrechtse heuvelrug). Rondom Utrecht/IJselstein zelf volgens mij niet ...
Succes met zoeken

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:34

Hallo,

Ook ik ben pas geleden verhuisd naar Benschop. Ik kom uit Noord Holland vandaan strand zee,duinen. Nu was ik benieuwd of hier mensen aankomend jaar trec of enderance gaan rijden.. of dat er mensen zijn die van buitenritten (bos) hou die in bezit zijn van eigen vervoer die af en toe mee op bosrit willen.

Gr sylvia

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: omgeving utrecht / ijselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 21:54

Ik verplaats dit topic naar BRT.