mij lijkt het echt niet fijn rijden... ik snap wat je bedoelt..
SayaJones
Geplaatst: 19-05-14 19:18
Ik snap niet zo goed waarom je dat wilt Tsja.. misschien tegen de warmte, maar je bent ook minder beschermd.. na het rijden gewoon weer lekker korte broek aan!
Annemiek184
Geplaatst: 19-05-14 19:19
Ik zou het zelf niet kopen, zit denk ik niet lekker bij de laarzen.. Ook heb je dan een deel van je been bruin, en het andere deel niet als je met een kort broekje loopt..
Ik had zomers altijd een korte broek aan, tot vlak voor het rijden, en vlak na het rijden was mn rijbroek al weer uit Heb liever een gewone rijbroek, die hier worden beschreven kan je alleen in de zomer aan, dan geef ik liever m'n geld uit aan een rijbroek die ik het hele jaar aan kan doen
Hier meteen het idee van zo'n p.ornobroek met van de rijgveters (en het is nog niet eens 12.00u)
Geryon
Geplaatst: 20-05-14 11:20
Just_Sannee schreef:
Marie111 schreef:
Je bedoelt met gaas?
Nu zie ik een broek met kippengaas voor me
Lijkt me niet zo lekker rijden
TS, misschien kun je een oude broek verknippen om te kijken of dat iets is?
fourseasons
Geplaatst: 20-05-14 11:21
Lijkt me ten eerste niet echt mooi en ook niet praktisch met laarzen/bruin worden. Gewoon even van broek wisselen.
Rena100
Geplaatst: 20-05-14 11:21
Nee dank je. Als je niet zulke strakke benen hebt, dan puilt al je vet uit die 'gaatjes'...ziet er niet zo charmant uit denk ik haha...heb nooit zo last van de warmte met een rijbroek.
Krijg je dan niet gewoon zo'n netpanty met stof aan de binnenzijdes? Ik ga al stuk bij het idee. SM-meesteres te paard..
Nee het lijkt mij niks, je laarzen gaan schuren en ik denk niet dat zo'n gat nu veel bijdraagt aan warmte verlies. Heet heb ik het sowieso bijna altijd al met rijden.
Moonlight17
Geplaatst: 20-05-14 11:33
Whahaha, sommige ideeen van bokkers. Zou het ideaal vinden zo'n broek, maar heb ook geen zin om er bakke met geld aan uit te geven. Mijn eerste idee was een opengeknipte broek.