Buikflap Horseware vliegendeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje1990

Buikflap Horseware vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-14 23:14

Hallo!

Aangezien er weer beestjes in de lucht zijn en mijn oude vliegendeken het heeft begeven heb ik een Rambo Fly Buster gekocht. Een mooie deken maar bij de buikflap kwam ik een beetje in de knoop. De beide zijkanten van de buikflap zijn zo lang dat ik een heel stuk overhoudt. Is het de bedoeling dat hij een beetje dubbel zit? :+

Stomme vraag! I know! Maar vast iemand met een logisch antwoord :D

Ashley5760

Re: Buikflap Horseware vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 23:36

Je vouwt ze over elkaar. Eerst de flap aan de aansingel kant onder de buik door en dan klap je die van de andere kant eroverheen als het waren dan kun je hem ook dichtklippen. Zorg wel dat ze redelijk strak zitten anders hangt het er los onder en heeft het ook weinig nut. Dus enigsinds aansluiten

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 08:43

Bedankt voor je reactie! Ik zit alleen dan nog met de klittebandjes die aan beide kanten zitten. Die zitten namelijk aan het begin van beide flappen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:16

I know dat is heel raar haha heb ik ook dus hangen er nutteloos bij. Als ik op de maat v klitteband zou doen hangt heel
Die flap nutteloos veel te ruim onder z'n buik

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 19:51

Inderdaad! Singeltjes zijn hier op z'n kortst ook nog net wat te lang dus denk dat ik daar even een stukje af ga halen. Heb de 'klittebandjes-vraag' ook voorgelegd aan de Paardendrogist waar ik de deken heb besteld en die zeiden het volgende:

Deze klittenbandjes maakt u inderdaad op elkaar vast en vervolgens bevestigd u de singels. Wanneer de buikfllap te lang is vouwt u de stof dubbel met de klittenbandjes nog op elkaar op het moment dat u de singels bevestigd. De singels stelt u zo af dat deze mooi aansluiten en er ongeveer een handbreedte tussen past. Ik hoop dat het zo duidelijker is.