Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sheran schreef:Ik heb vaak zonder ijzers gestart, maar soms reed ik dan wel even extra de hoeken door als het zo'n drassige boel was van al die vervelende mensen mét ijzers
bliver schreef:mijn mening (en ervaring) is dat je paard maar een keer hoeft uit te glijden op gras en dat hij daarna nooit meer met zelfvertrouwen over een iets gladde ondergrond loopt. Ik rij dan ook nooit zonder ijzers en kalkoenen op gras. Ook kies ik uberhaubt nooit wedstrijden uit waar je los moet rijden op een andere bodem als de wedstrijdring
dan maar alleen naar de vereniging in de buurt op zand. DaraBariton schreef:Bedankt alvast voor jullie verhalen en meningen! Ik heb gemerkt dat mijn paard niet zo snel uitglijdt op gras en niet te voorzichtig loopt en ik het dus toch wel een keertje wil proberen. Gaat het niet dan zal ik ook eerlijk zijn en het niet meer doen. Maar er ijzers onder laten slaan ga ik dus zeker niet doen.dan maar alleen naar de vereniging in de buurt op zand.