Bodyprotector voor een kort bovenlijf in grote maat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Bodyprotector voor een kort bovenlijf in grote maat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 10:18

Nu ik ook regelmatig ga springen vind ik het eigenlijk wel een fijn idee om op den duur een bodyprotector aan te schaffen. Alleen heb ik een probleempje. Ik heb een heel kort bovenlijf naar verhouding. Ik ben 1.68 lang, daarvan is mijn bovenlichaam (tot waar de bp moet zitten) minder dan 60 cm. Ik heb naar verhouding hele lange benen. Op zich niet erg, maar daardoor kan ik geen pasende bp vinden. Bijkomend nadeel, ik behoor helaas niet tot de maat 38 mensen, dus ik heb ook nog eens een grote maat nodig. Daarbij zijn mijn heupen/lovehandels of ** tegeugels ;) veel breder dan mijn taille. Hierdoor zal de bp omhoog kruipen en te hoog in mijn nek gaan zitten.

Iemand een idee in welke richting ik zou kunnen kijken wbt merk e.d.?

Even ter ilustratie:
Afbeelding

Afbeelding

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:25

Heb je al eens een Racesafe geprobeerd? Die zijn er namelijk ook in korte maten en door de koordjes aan de zijkant ook nog best verstelbaar in maat :)

Niet de goedkoopste, maar misschien van iemand over te nemen of zo.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 11:06

Nee die heb ik nog niet geprobeerd nee. Het lastige is dat je niet in 1 winkel alle soorten/merken kunt passen. zeker omdat ik verder geen grote ruitershops in de buurt heb. Ik zal eens rondkijken naar deze. De prijs is minder prettig :')

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 12:37

Dat klopt, was mijn ervaring ook toen ik op zoek was, dat niet alle merken in 1 winkel verkocht worden.

Ik ben em toen gewoon in de winkel gaan passen en heb daarna hier op bokt in een groeps besteltopic hem besteld, scheelde aardig wat geld. Kwam direct uit Engeland volgens mij en was voor 180 euro klaar. Nog veel geld maar vergeleken met wat je er hier voor betaald toch een koopje :)

CoolCorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 12:45

Kijk eens naar Airowear Outlyne, speciaal bedoeld voor vrouwen, met grotere bovenwijdtes, of bijvoorbeeld smalle kinderen. Echt bijna alles is mogelijk.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 12:45

Ik heb t zelfde probleem. Heb er een gekocht met n losse hoes. De zadelmaker heeft er toen n centimeter of twee afgehaald, hoes er weer omheen: Voila, een passende BP

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 13:31

rien10 schreef:
Ik heb t zelfde probleem. Heb er een gekocht met n losse hoes. De zadelmaker heeft er toen n centimeter of twee afgehaald, hoes er weer omheen: Voila, een passende BP

Ik heb er nu 1, daar heb ik al een cm of 5 afgehaald, en nog is hij te lang.... Dus het schiet gewoon niet op.
Heb een John Field maar die is dus veeeeeel te lang

Kyratp

Re: Bodyprotector voor een kort bovenlijf in grote maat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:13

Ik heb ik een racesafe. Het kost wat, maar hij is echt ideaal. Zelf ben ik 1,57 dus ook een vrij kort bovenlichaam, maar hij blijft goed zitten. Aan de zijkanten kan je hem idd verstellen en hem zo goed passend maken en je kan gewoon nog goed bewegen, wat veel wat lastiger is. Ik zou geen andere meer willen.

maximuss

Re: Bodyprotector voor een kort bovenlijf in grote maat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:17

Een airowear, die zijn standaard 50 cm maar heb je ook in een kortere lengte 47 cm en dat voor alle damesmaten.