Tja, het is net als met de benzineprijs: "10 cent/liter korting!" op grote wapperende banners. Ja, ammehoela, op de aanbevolen literprijs. Niet op de gemiddelde prijs, laat staan dat ze 10 cent goedkoper aanbieden dan de goedkoopste onbemande stations.
En zo werkt Agradi ook: 20% korting op de 'RRP' (recommended retail price), niet per se op de prijzen van de concurrentie.
En als Divoza standaard 25% onder de RRP gaat zitten van product X (maar slechts 15% onder RRP op product Y) en EJ 30% op product Y (maar slechts 10% onder RRP op product X) dan is Agradi op X niet goedkoper dan Divoza en op Y niet goedkoper dan EJ. Terwijl Divoza en EJ dan gemiddeld genomen alsnog even duur (of goedkoop) zijn...
Ik heb er toen een cap besteld, en ik dacht, opschieten, die stickerkorting is bijna over. Nu ben ik er wel achter dat die er altijd is Maar had de cap wel vergeleken en bij hun was hij mét stickerkorting 75 euro (normaal 100) en bij alle andere winkels was de cap ook 100. Dus toen kwam ik flink goedkoper uit
Merell123
Geplaatst: 15-05-14 09:30
Agradi heeft geloof ik laagste prijs garantie? Dus als je dit ondervind en je wilt het hebben kun je ze gewoon een mail sturen en krijg je het voor de laagste prijs + nog een compensatie.