Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik had een blauwe gezien bij de decathlon dus die wil ik straks aanschaffen
Ben ook erg benieuwd naar de ervaringen
Was op dat moment de goedkoopste die er was (met keurmerk). Die heb ik toen aangeschaft omdat ik nog geen idee had of ik weer doorging met paardrijden (ik was gestopt).SuperAssie schreef:Alle caps die verkocht worden MOETEN aan de veiligheidseisen voldoen dus daar hoef je niet naar te kijken.
Decathlon caps zijn verder prima, heel fijn er betaalbaar. Heb er jaren mee gereden.
mirriezz schreef:SuperAssie schreef:Alle caps die verkocht worden MOETEN aan de veiligheidseisen voldoen dus daar hoef je niet naar te kijken.
Decathlon caps zijn verder prima, heel fijn er betaalbaar. Heb er jaren mee gereden.
Ergens weet ik dit ook wel hoor... dat dat moet. Maar voor minder dan 30 euro zou je bijna denken dat dat niet kan... Echt zeer verbaasd over de kosten.
Dankjewel voor alle reacties! Ik moet binnenkort denk ik maar een testje gaan doen. Zat te denken aan de "plastic" (carbon-look zal het moeten zijn).

Zwaanbanaan schreef:SuperAssie schreef:Er zit bij die goedkope caps dan ook niks extras. Mijn cap kostte indertijd nog geen 20 euro. Is alleen een schelp van piepschuim(ook niet afgewerkt ofzo) met plastic buitenkant en een kinbandje, maar heeft meerdere malen mijn hoofd beschermd
De duurdere caps hebben wat nettere afwerking maar die goedkope ventileren ook nog supergoed en ze zijn lekker licht!
Die heb ik ook gehad, maar ik ben er een keer op gevallen, en toen is hij door midden gebroken en had ik een hersenschudding. Ik ben toen gelijk overgestapt op een TWEEDEHANDS cap van Harrys horse ter waarde van 150 euro, koste mij maar 50 euro. Ik vind dat een veel betere cap, heel zacht en ook ventilerend...
Skessa_ schreef:Kweenie waar je woont in Zeeland, maar er zit een Decathlon in Antwerpen.