Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lauke schreef:Ik heb de petrie sydney, vergelijkbaar met de melbournee, maar dan zonder veter. Ze glanzen wel meer dan de normale rundleren petrie laarzen. Dit komt door het foneto leer.
voor een foto kan je kijken in mijn profiel. De foto met het blauwe setje bij Ida R.S.
dat was op een bewolke dag. Uiteraard wel even opgepoetst.
.
) Marieke_963 schreef:Lauke schreef:Ik heb de petrie sydney, vergelijkbaar met de melbournee, maar dan zonder veter. Ze glanzen wel meer dan de normale rundleren petrie laarzen. Dit komt door het foneto leer.
voor een foto kan je kijken in mijn profiel. De foto met het blauwe setje bij Ida R.S.
dat was op een bewolke dag. Uiteraard wel even opgepoetst.
Blijven deze mooi na een tijdje gebruiken? Of zijn ze snel kapot? Ik wil deze laarzen namelijk ook gaan kopen.
had een flinke blaar van 10 minuutjes lopen naar en van de wedstrujdlocatie. En loop er verder niet op want ik wil ze netjes houden haha)Lauke schreef:Marieke_963 schreef:
Blijven deze mooi na een tijdje gebruiken? Of zijn ze snel kapot? Ik wil deze laarzen namelijk ook gaan kopen.
Ik heb geen idee.
gebruik ze alleen voor wedstrijden en als iemand fotos komt maken.
heb ze nu 4x aan gehad denk ik.
kon er wel direct mee wegrijden (lopen kan ook, maar niet te langhad een flinke blaar van 10 minuutjes lopen naar en van de wedstrujdlocatie. En loop er verder niet op want ik wil ze netjes houden haha)
Vraag me zelf wel af hoe lang ze mee gaan. Ben bang dat ze minder lang mee gaan dan ik hoop.
Citaat:Dan geef ik de volgende keer liever wat meer geld uit aan laarzen van kwaliteitsleer zonder coating.
En deze zijn wel van goed leer.
Heerlijk!