Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elco schreef:Samblabla schreef:Echt? Dan heb ik in 1 jaar tijd 15 caps moeten kopen.
Maar ik denk dat jou cap wel aan vervanging toe komt.
Beetje voorzichtiger met je spulletjes omgaan..Scheelt een hoop geld..
ik ben met mn cap al tientallen keren gevallen, en zelfs mn laatste val heeftie prima gewerkt. Dat was op mn achterhoofd... pepermunt14 schreef:Air schreef:Die onderste gaatjes zijn luchtgaatjes zo te zien..
Het zit niet in het midden zegmaar. Meer aan de zijkant.
Ik wil een nieuwe cap al kopen, maar ooit heeft iemand mijn ouders wijs gamaakt dat een cap 10 jaar mee gaat. Ze zeggen dus dat het niet nodig is.
ik heb 3 weken geleden een nieuwe cap gekregen, maar ik heb hem van een krukje laten vallen, dan ga ik echt niet meteen een nieuwe kopen

) dan vervang je hem best wel.
En idd na een aantal jaren omdat de materialen ook wel zullen "verduren". Tenslotte heb je die dingen meestal in weer en wind op, in koude en in hitte... Die materialen zien best af.
Welliej schreef:decathlon heeft fijne lichte goedkope caps vind ik zelf. zonder mushroom effect
pepermunt14 schreef:Welliej schreef:decathlon heeft fijne lichte goedkope caps vind ik zelf. zonder mushroom effect
Ik heb evrn gekeken. Zijn zeker leuke cappen en niet zo duur.
Alleen bij sommige staat dit:
Elastisch harnas achteraan voor een automatische aanpassing van de helm.
Wat betekend dat? Ik zie wel op plaatjes een stuk stof aan de achterkant maar, niks waar je het kan verander. Lijkt me ook niet zo fijn.
Kan je ze ook ergens in de winkel passen?
Ayasha schreef:als ie bij vallen van een krukje scheurtjes op loopt vrees ik dat ie sowieso niet veel nut zou hebben bij vallen van een paard dus ik mag hopen dat dat niet het geval is.
Maar wanneer je er een flinke val mee maakt (dus de cap ook echt een klap heeft moeten op vangen) of je een merrie hebt die er in gaat staan in een gefrustreerde bui () dan vervang je hem best wel.
En idd na een aantal jaren omdat de materialen ook wel zullen "verduren". Tenslotte heb je die dingen meestal in weer en wind op, in koude en in hitte... Die materialen zien best af.
pepermunt14 schreef:@ SophieFT
ohhh... ik dacht dat het was om de maat te veranderen. Opzich lijkt me dat ook handig, maar zijn ze een beetje licht.
@Angela
je zegt dat als de cap verkeerd valt dat er dan scheurtjes inkomen. En als hij goed valt, op een sterk punt komen er dan ook scheurtjes?
pepermunt14 schreef:@ SophieFT
ohhh... ik dacht dat het was om de maat te veranderen. Opzich lijkt me dat ook handig, maar zijn ze een beetje licht.
@Angela
je zegt dat als de cap verkeerd valt dat er dan scheurtjes inkomen. En als hij goed valt, op een sterk punt komen er dan ook scheurtjes?