Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MalaQ schreef:Leersum is prachtig!! Absolute aanrader![]()
Er is daar een manege/pensionstal waar je gratis je auto en trailer mag parkeren. Ook mag je gratis gebruik maken van alle voorzieningen. Enige voorwaarde is dat je na afloop een drankje koopt, dan hebben zij er ook nog wat aan![]()
Ik zal eens kijken of ik de website kan vinden.
Edit, al gevonden: http://www.paardentram-leersumseveld.nl/
Chouchou schreef:Mocht je nog een andere parkeerplaats willen weten in Leersum, kan je ook midden in het bos op de parkeerplaats op de Utrechtse Baan parkeren, dat is een parkeerplaats aan de Scherpenzeelseweg. Je zit dan echt midden in het bos en kan van daaruit alle kanten op. Er komen daar regelmatig mensen parkeren die gaan rijden of een (foto)meeting hebben, zij laten gewoon de auto met trailer erachter op slot achter.
Amigo_stan schreef:Ik heb een vraagje, binnenkort ga ik met mn pony naar een bos ( Geen idee tips zijn welkom)
Maar waar laten jullie je trailer? Gewoon met de auto op de parkeerplaats of zoek je een manege op?
En wie weet er een leuk bos omgeving utrecht? Ik hoorde over leersum?
Alvast bedankt!
Amigo_stan schreef:Chouchou schreef:Mocht je nog een andere parkeerplaats willen weten in Leersum, kan je ook midden in het bos op de parkeerplaats op de Utrechtse Baan parkeren, dat is een parkeerplaats aan de Scherpenzeelseweg. Je zit dan echt midden in het bos en kan van daaruit alle kanten op. Er komen daar regelmatig mensen parkeren die gaan rijden of een (foto)meeting hebben, zij laten gewoon de auto met trailer erachter op slot achter.