Naar het bos?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_stan

Naar het bos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 17:00

Ik heb een vraagje, binnenkort ga ik met mn pony naar een bos ( Geen idee tips zijn welkom)

Maar waar laten jullie je trailer? Gewoon met de auto op de parkeerplaats of zoek je een manege op?

En wie weet er een leuk bos omgeving utrecht? Ik hoorde over leersum?

Alvast bedankt!

EvelijnS

Re: Naar het bos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:30

BEU -> BRT

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:32

Trailer met de auto er nog voor gewoon op de parkeerplaats laten staan.
En soms werd ik alleen afgezet, dan koppelden we de trailer af en zette die op slot, heel makkelijk :)

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:35

Leersum is prachtig!! Absolute aanrader :)
Er is daar een manege/pensionstal waar je gratis je auto en trailer mag parkeren. Ook mag je gratis gebruik maken van alle voorzieningen. Enige voorwaarde is dat je na afloop een drankje koopt, dan hebben zij er ook nog wat aan ;)

Ik zal eens kijken of ik de website kan vinden.
Edit, al gevonden: http://www.paardentram-leersumseveld.nl/

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 16:57

MalaQ schreef:
Leersum is prachtig!! Absolute aanrader :)
Er is daar een manege/pensionstal waar je gratis je auto en trailer mag parkeren. Ook mag je gratis gebruik maken van alle voorzieningen. Enige voorwaarde is dat je na afloop een drankje koopt, dan hebben zij er ook nog wat aan ;)

Ik zal eens kijken of ik de website kan vinden.
Edit, al gevonden: http://www.paardentram-leersumseveld.nl/

Aahh Thnx! Volgens mij ben ik daar wel is geweest, kun je daar zo het terrein op rijden of moet je van te voren even bellen?

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 17:11

Je kan gewoon zonder te bellen het terrein oprijden :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:21

Mocht je nog een andere parkeerplaats willen weten in Leersum, kan je ook midden in het bos op de parkeerplaats op de Utrechtse Baan parkeren, dat is een parkeerplaats aan de Scherpenzeelseweg. Je zit dan echt midden in het bos en kan van daaruit alle kanten op. Er komen daar regelmatig mensen parkeren die gaan rijden of een (foto)meeting hebben, zij laten gewoon de auto met trailer erachter op slot achter.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 18:54

Chouchou schreef:
Mocht je nog een andere parkeerplaats willen weten in Leersum, kan je ook midden in het bos op de parkeerplaats op de Utrechtse Baan parkeren, dat is een parkeerplaats aan de Scherpenzeelseweg. Je zit dan echt midden in het bos en kan van daaruit alle kanten op. Er komen daar regelmatig mensen parkeren die gaan rijden of een (foto)meeting hebben, zij laten gewoon de auto met trailer erachter op slot achter.

Okee top, ik heb een slot die op de trailer kan als hij nog op de trekhaak zit. :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 18:59

Kan ver weg liggen voor je, maar Appelscha (grens friesland drenthe) is echt prachtig. Kan daar eventueel een manege vragen of je hem daar even mag zetten voor een dagje

_Furbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 19:31

De trailer (met auto) laat ik altijd gewoon op de parkeerplek. Soms heb je ook een speciale parkeerplaats voor trailers (bijv. in Appelscha!)

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 19:45

laraxXxemma schreef:
Kan ver weg liggen voor je, maar Appelscha (grens friesland drenthe) is echt prachtig. Kan daar eventueel een manege vragen of je hem daar even mag zetten voor een dagje

Hihi hij komt daar ergens in de buurt vandaan, vind dat wel een beetje verweg :j

Littlejoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 17:31

Amigo_stan schreef:
Ik heb een vraagje, binnenkort ga ik met mn pony naar een bos ( Geen idee tips zijn welkom)

Maar waar laten jullie je trailer? Gewoon met de auto op de parkeerplaats of zoek je een manege op?

En wie weet er een leuk bos omgeving utrecht? Ik hoorde over leersum?

Alvast bedankt!

Hallo Amigo-Stan,

Hierbij de link naar de website van Ruiteren en Mennen.nl
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =234#stap4

Parkeerplaatsen staan aangegeven.
Voor 'n goed overzicht even links op de routeplanner "Full Screen" aanklikken.

Let er wel op dat je voor diverse gebieden in Utrecht moet betalen evenals net over de provinciegrens
je ook voor het Gooi moet betalen.

Veel plezier ermee voor nu en in de toekomst en ´n mooie toch toegewenst.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:05

Amigo_stan schreef:
Chouchou schreef:

Je kan ook aan de andere kant van de Utrechtse baan parkeren, aan de Maarsbergse weg (N226) vlak voor de rotonde van Leersum (als je afslag Maarsbergen op de A12 hebt).
Hetzelfde prachtige bos maar aan een iets grotere weg wat misschien makkelijker aan te rijden is met een trailer. Ook hier een grote parkeerplaats met ruimte voor trailers die er ook vaak genoeg staan.
En voor dit bos hoef je niet te betalen
Ik heb de luxe dat ik er te paard heen kan :-)