Harry's Horse Rimini (ervaringen enzo)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bmamavan2

Harry's Horse Rimini (ervaringen enzo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 08:18

Een tijd geleden had ik de HH Rimini gekocht, een rijbroek met van die anti-slip kniestukken.
Zat heerlijk met rijden en gaf inderdaad ook goed steun/grip aan het zadel.
Helaas veranderde de broek na 1 x wassen in een speldenkussen, zo erg dat ik na het dragen wondjes op mijn benen had.
Het probleem bleek in de naad te zitten en de ruiterzaak waar ik hem gekocht had deed niet moeilijk en nu krijg ik mijn geld terug :)
Van de ene kant wil ik wel weer dezelfde broek hebben maar van de andere kant heb ik laatst een Cavallo gekocht met doorgestikt kunstleren zitvlak en die zit ook superfijn.
Twijfel nu dus of ik weer de HH zal nemen of de Cavallo.
Heeft iemand verder ervaringen met de broek van HH?
Wie gaat er normaal echt voor een doorgestikt zitvlak?
Ik moet wel vermelden dat ik niet makkelijk rijbroeken kan vinden gezien mijn lengte (heb normaal iets tussen maat 164 en 176).

Lau

Re: Harry's Horse Rimini (ervaringen enzo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:21

Ik koop altijd de rijbroeken van HH, omdat je dan nog een keer een nieuwe kan kopen. Ik heb er ook een van cavallo en die zit werkelijk goddelijk.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:23

Ik zou voor de cavallo gaan. Je hebt namelijk kans dat dit weer gebeurd met de HH broek. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat de naden kapot gingen Bij dit model.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:26

Nordsvensk schreef:
Ik zou voor de cavallo gaan. Je hebt namelijk kans dat dit weer gebeurd met de HH broek. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat de naden kapot gingen Bij dit model.

of je gaat voor een ander model ik heb heel veel HH broeken en met geen van alle heb ik last gehad.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 08:54

Wat is in godsnaam een doorgestikt zitvlak? Bedoel je misschien gewoon een kunstlederen zitvlak want heb nog nooit gehoord van 'doorgestikt'.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:02

Ik heb de HH rimini in zwart en blauw en met beide geen problemen. Kan dus gewoon pech zijn. Ik vind het heerlijke rijbroeken. Cavallo heb ik ook gehad en ook deze vond ik fijn echter wel duurder in aanschaf.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 14:50

Ik vermoed ook dat je pech hebt gehad met de Rimini. Wij hebben er ook al van verkocht en geen enkele retour gekregen dus wellicht heb jij net een uitzonderlijke slechte getroffen :)

Bmamavan2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 08:01

Ja denk ook dat het pech is geweest hoor, net een miskleuntje dat er tussen zat.
Bedoel inderdaad zo'n kunstlederen zitvlak, iemand noemde dat laatst "doorgestikt" heb dat overgenomen geloof ik :+
Vond de HH rimini wel fijn rijden, die stepen gaven wel goed steun, met name bij het lichtrijden. Maar ja de cavallo zit ook heerlijk, zag pas bij het afrekenen hoe duur hij was :o en dan heb ik gelukkig nog een kindermaat :D
Ga van de week een nieuwe broek zoeken, ben nu geveld door e.o.a. virus :(

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:21

Ik heb deze broek uit de HH wintercollectie en ben er heel tevreden over! Echt een van mijn favo rijbroeken omdat hij zo fijn zit en ik geen kunstleder zitvlak wil! Ik gebruik hem wekelijks en was hem na 2x dragen, maar tot nu toe is de broek nog helemaal goed en ik heb geen problemen met de stof of naden.

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:28

Ik heb de HH Rimini in het zwart, diverse malen al in de wasmachine geweest en geen enkel probleem mee gehad. Zelf vind ik het een hele fijne broek, de grip ''werkt'' ook fijn. Denk inderdaad dat je net de verkeerde hebt getroffen. Is het misschien een idee om het nogmaals te proberen met de HH Rimini? Voor het geld van een Cavallo kan je zo wie zo 2 HH kopen ;)