Zojuist heb ik mijn startpas binnengekregen Maar nu zag ik staan cat E maar ik heb toch echt een startpas paard aangevraagd Pony is een E pony (is vroeger ook gestart tussen de pony's maar niet met mij) maar ik moet d'r tussen de paarden starten (ivm mijn leeftijd) Staat er cat E op omdat ze echt E pony is of heeft de KNHS een foutje gemaakt? Ik kan neem ik aan gewoon tussen de paarden starten?
Als ze geregistreerd staat als E pony komt er ook E pony op je startpas te staan, maar aan jou geboorte datum kunnen ze zien dat je tussen de paarden moet starten.
risky
Geplaatst: 07-05-14 22:09
Op mijn startpas staat ook vermeld categorie D omdat de pony voorheen een ponyruiter had en zo bij het knhs al geregistreerd stond, mijn voordeel was dus dat ik geen eenmalige inschrijfkosten paard/pony hoefde te betalen.
Mijn ponytijd ligt ook al eeuwen achter mij en als er idd RV op je pas staat dan is je pas prima in orde.
Ik hoefde inderdaad ook geen inschrijfkosten te betalen Pony stond gelukkig al geregistreerd en onder de goede naam (d'r sportnaam) Paspoort naam in Dinky maar we noemen d'r Nistral en zo stond ze gelukkig ook geregistreerd anders moest ik dat ook nog weer gaan veranderen. Maar ik start gewoon dus zondag en als ze er toch over beginnen bel ik maandag direct de KNHS Maar uit jullie reacties te lezen moet t dus goed komen
Dat is heel normaal. Als de pony geregistreerd is als pony komt altijd de categorie op je pas te staan. Ook als je 18+ bent en dus bij de paarden start.
Helaas is het voor ons van het secretariaat wel heel vervelend. Maar dat is niet van belang