Mijn moeder is een tijd lang in bezit geweest van Noralijn. Maar toen ze ging scheiden met mijn vader werd net zoals de andere paarden Noralijn verkocht. Dit zonder dat zij dat eigenlijk wilde.
Afgelopen jaar merkte ik dat ze heel internet heeft afgespeurd om onze oude paarden en in het bijzonder Noralijn te vinden. Dit zonder resultaat helaas. Ik weet dat ze heel erg graag zou willen weten hoe het gaat met Noralijn en eigenlijk ook het liefst Noralijn kunnen zien.
Nu is ze over een paar maanden jarig maar zou ik eigenlijk willen regelen, maar daarvoor moet ik eerst Noralijn vinden.
hier de informatie:
Ik ben opzoek naar Noralijn, ze is een redelijk groot paard (rond de 1,67). Zoals mijn moeder altijd zei, Noralijn is niet erg gemakkelijk te rijden. Ze staat ingeschreven bij het KWPN stamboek en ze is in ons bezit geweest tot ergens in 2008 (2007 zou ook nog kunnen). Bij ons was ze eigenlijk niet op wedstrijd uitgebracht.
Ik ben niet in het bezit van een foto maar weet wel dat ze bruin is met wat witte aftekening, verder weet ik het niet meer want ik was toen der tijd erg jong. Maar zodra ik een foto van haar zou zien zou ik haar zeker gelijk herkennen.
het gaat om dit paard:
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/196733
Wie kan mij helpen naar de zoektocht naar Noralijn en op die manier mijn moeder helpen enorm blij te maken?
graag alleen serieuze reacties die echt een toevoeging zouden kunnen hebben voor de zoektocht

Alvast heel erg bedankt!
*UPDATE
Ik heb contact gehad met het kwpn stamboek. Volgens hun zal ze in Daarlenveen moeten staan. Had ook een telefoonnummer gehad maar die springt gelijk op voicemail jammer genoeg, dus denk dat het nummer buiten gebruik is.