startpas kwijt, wat nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UltimOo

startpas kwijt, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 20:05

Oh echt zo dom, maar mijn startpas is spoorloos.
Hebben de hele stal/zadelkamer/trailer etc. Al overhoop gehad, maar dat ding is echt spoorloos.
Ik heb al op de site van de knhs gekeken, maar kon zo 123 niks vinden over het kwijt zijn van je pas.
Kun je een kopie hier van aanvragen? En hoe zit het dan met wedstrijden? Ik bel morgen naar het knhs, maar dacht misschien dat iemand hier weet hoe of wat? :)
Alvast bedankt!

Verona2000

Re: startpas kwijt, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:07

Je kan een nieuwe aanvragen! Had mijn vriendin ook gedaan, gelijk die eerste wedstrijd erna vond ze hem terug in een hoekje van zadelvast in de trailer, ton had ze der 2 haha! Desnoods even bellen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 00:11

Handig joh :P

Een kopie startpas aanvragen kost 5,30 + 3,35 behandelingskosten (zie tarievenlijst KNHS).
Volgens mij kun je via mijnknhs zo een kopie aanvragen als je de combinatie aanklikt :j

Misschien eerst nog even secretariaat van het concours bellen waar je als laatste geweest bent? Soms heeft een oplettende collega hem uit het gras geplukt en bij het secretariaat afgegeven :+

UltimOo

Re: startpas kwijt, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 09:28

thanks voor de antwoorden!

Haha Carina, nee weet zeker van niet, want vorige wedstrijd was ik hem al kwijt, met paspoort map en al. Heeft altijd in de auto van stal gelegen, en ineens is die spoorloos.. heel vaag.

Zal wel even op mijnknhs kijken :)