Startpas *overstappen*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Startpas *overstappen*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 14:23

Hoi

Ik heb de site van de knhs proberen te doorzoeken maar ik word er nú al weer chagrijnig van.

Ik rij nu bij een ponyclub maar ik wil hier mee stoppen en overstappen op een andere rijvereniging.
Hoe moet dit met mijn startpas? Deze heb ik gewoon voor een jaar, ik rij nu op het moment selecties, kan ik zonder extra kosten overstappen?
Ik heb de knhs al gemaild maar ik heb nog geen antwoord.

Alvast bedankt voor de moeite!

Princesj

Re: Startpas *overstappen*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 09:31

Misschien even de vereniging vragen?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 10:22

Je zult sowieso lidmaatschap voor de nieuwe vereniging moeten betalen en naar alle waarschijnlijkheid zal je huidige vereniging geen geld terug geven. Weet niet wat de reden van overstap is, maar het is sowieso 'goedkoper' om tot einde dit jaar nog bij je huidige te blijven. Hoe het met je startpas zit weet ik niet.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:19

Je moet sowieso rekening houden met de opzeg termijn van je huidige vereniging en de kosten van de nieuwe.
Nieuwe startpas kost in dit geval maar een euro of 6 (administratie kosten en het nieuwe pasje wat je krijgt). Je oude vereniging meldt je af bij de KNHS en de nieuwe kan je weer aanmelden. Je hoeft dus niet opnieuw 80 euro voor je startpas te betalen.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 12:40

Evony schreef:
Je moet sowieso rekening houden met de opzeg termijn van je huidige vereniging en de kosten van de nieuwe.
Nieuwe startpas kost in dit geval maar een euro of 6 (administratie kosten en het nieuwe pasje wat je krijgt). Je oude vereniging meldt je af bij de KNHS en de nieuwe kan je weer aanmelden. Je hoeft dus niet opnieuw 80 euro voor je startpas te betalen.

A daar ben ik wel blij mee :D
Die 6 euro is niet zoveel

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 14:26

Ga je van de pony's naar de paarden? Dan zal het geen 6 euro zijn, maar gewoon een nieuwe startpas.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 14:32

liberty schreef:
Ga je van de pony's naar de paarden? Dan zal het geen 6 euro zijn, maar gewoon een nieuwe startpas.

Nee, ik rijd gewoon bij de paarden met een paard van 1.65 :Y) en verander ook niet van paard

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 14:37

Omdat er stond ponyclub, vandaar :)