[PG] Bontje pony, 1.48 m.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ToBeSpecial

[PG] Bontje pony, 1.48 m.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-14 22:21

dag bokkers,

ik heb al in een ander forum dit bericht geplaatst, maar ik ben er pas later achter gekomen dat dit een betere plek is.

oké, ik ga proberen om het hele verhaal zo kort mogelijk te vertellen. Een tijdje geleden is mijn favoriete pony Bontje verkocht. ze stond al een paar jaar op manege de Veerkracht en ze was erg geliefd bij de beginnersruiters. ongeveer een jaar geleden moest ik op een ander paard rijden, omdat bontje te makkelijk voor me werd en omdat ik te groot was voor haar. dit vond ik natuurlijk heel erg, want bontje was toen al mijn lievelingspony.
Na een tijdje op dat andere paard gereden te hebben, werd dat paard verkocht (Bowie). ik dus weer helemaal verdrietig, totdat ik te horen kreeg dat ik weer op bontje moest gaan rijden
ik vroeg waarom en toen werd me verteld dat bontje de hele tijd op hol sloeg als er een beginner op haar rug zat, en dat ze daarom dus gevorderde ruiters nodig hadden om haar weer een beetje te kalmeren. ik zei natuurlijk meteen ja!
De eerste les weer op Bontje was geweldig! ze is geen enkele keer weggerend, terwijl ze dit zelfs bij andere gevorderde ruiters die vroeger ook veel op haar hebben gereden wel deed. Na een tijdje was ik zowat de enig die nog op haar durfde te rijden en dat ook echt deed. (ik heb hele verhalen over die periode dat ik weer op Bontje mocht rijden, maar als ik die nu ga typen, dan duurt het een uur voordat je deze tekst hebt kunnen lezen.)
de band tussen Bontje en mij werdt steeds hechter en hechter tot het punt waarop Bontje ineens verkocht was. precies anderhalf uur voordat ik paardrijles had, werdt Bontje in een impuls verkocht. niemand heeft me kunnen bellen zodat ik afscheid van haar heb kunnen nemen. ze was gewoon weg. ik zou haar nooit meer kunnen zien of haar kunnen aaien. NOOIT MEER! ik was er kapot van.
ik heb gevraagd waar ze nu is, en als antwoord kreeg ik dat ze eerst naar een manege ofzo is verkocht, en dat ze vanuit daar dan naar haar echte eigenaar zou worden verkocht. ik kreeg de website van die "tussen manege" : http://www.bravepaarden.nl vanuit dat bravepaarden.nl is ze naar een meisje verkocht die wedstrijden met Bontje zou gaan rijden.
nu komt mijn vraag: is er misschien iemand hier op bokt.nl die iemand kent die weet waar Bontje nu is? misschien kent iemand het meisje waar Bontje nu is. of misschien ken je een tussenpersoon. het maakt me niet uit. elke hint is welkom.
ik weet dat ik een van de vele meisjes van 15 ben die haar paard heel erg mist. en ik weet dat velen die dit lezen zullen denken van: "Ach, ze komt er wel weer overheen." Ik had en speciale band met Bontje, iets wat ik nog nooit met een ander paard heb gehad. Ik zou bontje zo zo zo graag nog 1 keer willen zien. om dit keer echt goed afscheid van haar te kunnen nemen.

ik hoop echt dat er hier iemand is die mij kan helpen.

houd er alstublieft rekening mee dat je niet zomaar adressen op internet kan zetten zonder de toestemming van die persoon, dus als u een adres hebt of een emailadres etc wilt doorgeven, is het misschien handiger om mij een privébericht te sturen.

alvast heel erg bedankt voor in ieder geval het lezen van deze lap met tekst.

hier is een foto van Bontje zodat u weet hoe ze er ongeveer uitziet. ik weet alleen niet precies wat haar schofthoogte is, maar het zal rond de: 1.48 zitten. ze is in ieder geval een pony. ze is bont. vandaar ook de naam Bontje. verder is ze erg slank en lang. ze heeft een lange nek en door haar figuur beweegt ze ook best wel stijf. ik hoop dat dit genoeg informatie is. ik hoor het graag als iemand wat weet
http://i1.ytimg.com/vi/I05X6Bz9Hhs/maxresdefault.jpg

ik hoop dat de foto het doet. heb namelijk geen idee hoe je dat moet doen
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-05-14 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en topictitel duidelijker gemaakt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 23:08