Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vjestagirl schreef:Wat is een kep Italia?
Als je valt komen er geen airbags uit
_Balou schreef:nu betalen mn ouders het lesgeld en een deel van mijn start+ kring kaart. hoefsmid heb ik wel zelf betaald omdat ik dat wou maar als ik die cap koop dan moet ik altijd de hoefsmid betalen. en ze heeft ijzers onder dus iedere 3 maand ongeveer 90 euro.. en het lesgeld betalen mn ouders ook nu dus als ik die cap koop moet ik dat ook zelf betalen . dan moet ik alle kosten voor de pony dus zelf betalen.Hoe bedoel je als je de cap koopt moet je alles zelf betalen?
xiirriissx schreef:Susanne100 schreef:waarom niet als ik vragen mag ? hij is maar een paar keer gebruikt zei die mevrouw..Persoonlijk zou ik nooit een tweedehands cap kopen.
xiirriissx schreef:Joolien schreef:ik vrees het 2e ....Tja ik vind t zonde geld, nu wil je deze, maar wat als je volgende maand een keer wilt shoppen, heb je dan wel geld? Of gaat dan alles naar je paard?
Lous schreef:nee dat klopt ook. aan de buiten kant zit er geen krasje op...xiirriissx schreef:waarom niet als ik vragen mag ? hij is maar een paar keer gebruikt zei die mevrouw..
Mee eens. Kan die vrouw wel zeggen.Maar wie weet is ze er de laatste keer heel hard mee gevallen.
Een beschadiging aan de binnenkant kun je nooit opmerken.
(passen in de winkel en online bestellen
) Joolien schreef:maar stof droogt niet zo snel als je in de regen hebt gereden he... maar een cap zonder stof is ook weer gelijk wat duurder ...http://www.ej.nl/products/10000075/6600 ... +SWAROVSKI
Als je nu online besteld heb je nog korting ook(passen in de winkel en online bestellen
)
En trouwens op zich valt t wel mee met dat stof hoor, droogt redelijk snel.