Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aeolusnr1 schreef:Als het in de bak helemaal in orde is dan kan dit zo niet zijn buiten, dus jouw interpretatie van alles gaat goed in de bak is volgens mij niet helemaal correct.
laterale buiging op een heel zachte vraag, achterhand verzetten, voorhand verzetten, ... eerst deze dingen op orde krijgen en dan pas weer buiten.
De fout zit bij jou en bij jouw training , dus niet bij het paard.
Paardje_x schreef:aeolusnr1 schreef:Als het in de bak helemaal in orde is dan kan dit zo niet zijn buiten, dus jouw interpretatie van alles gaat goed in de bak is volgens mij niet helemaal correct.
laterale buiging op een heel zachte vraag, achterhand verzetten, voorhand verzetten, ... eerst deze dingen op orde krijgen en dan pas weer buiten.
De fout zit bij jou en bij jouw training , dus niet bij het paard.
Ik vind niet dat je gelijk hebt, mijn paard heb ik ook prima onder controle in de bak maar op buitenrit vindt ze het gewoon zo leuk dat ze steeds harder wil en tsja dan krijg je haar moeilijk terug. Ligt echt niet aan de training
.
. Dat is wel jammer van bokt.VantLis schreef:in de bak heb hij de tempowisseling goed onder controle en is hij goed aan de hulp.
Maar zodra ik de bak uitrij gaat ze kop omhoog en denk hij oee we gaan naar buiten spannend..
Wat kunnen mensen soms bot en raar reageren. Dat is wel jammer van bokt.
maar bedankt voor de tips ilse ga hem bezig proberen te houden haha.