Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niet specifiek welke baan, maar wel dat ik er aanwezig ben
). Het commentaar heb ik op mijn coupon staan en als het betreffende jurylid meer kwijt wou, of ik vragen had kon dat op de betreffende wedstrijd in de kantine, dat doe je niet via social media. Op mijn status ontvang ik dan wel eens een like of een reactie als "gefeliciteerd" bv. gewoon wat iedereen doet. 
_Marinke_ schreef:Mijn inziens moet dat ook gewoon kunnen...
Alleen ik vraag me wel af hoe de KNHS het ziet? In principe mag je als jurylid toch ook geen bekenden jureren? Maar eigenlijk voorkom je dat toch niet, alleen door social media word het allemaal wel veel meer een open boek en kan er veel beter gecontroleerd worden of jurylid en deelnemer elkaar kennen.

gomir schreef:Wat ik persoonlijk erg jammer vind zijn ruiters die juryleden op social media persoonlijk af gaan zitten kraken. Daar mag de KNHS van mij ook wel wat meer aandacht aan besteden!
ynskek schreef:Paardrijden is een jurysport... kun je er niet tegen dat je punten een keer lager zijn dan verwacht zou je naar mijn mening niet moeten willen starten..

Anoniem schreef:ynskek schreef:Paardrijden is een jurysport... kun je er niet tegen dat je punten een keer lager zijn dan verwacht zou je naar mijn mening niet moeten willen starten..
Dressuur is een jurysport
Bij springen zal er weinig discussie ontstaan, balk erop of balk eraf, that's it
Maar ik zie op fb ook wel is berichtjes voorbij komen die ik best onrespectvool naar de jury vind... Weliswaar zonder naam, maar toch... Als je niet tegen kritiek kan, moet je geen dressuur starten
. Betreffende persoon heeft overigens al eens een waarschuwing vanuit de KNHS gehad, dat betreffend persoon op social media te close is/was met bepaalde ruiters/amazones en dat op wedstrijden ook blijkt dat betreffend persoon echt voorkeur heeft. Suzanne F. schreef:Als jury ben je professioneel en moet je altijd alle schijn van partijdigheid mijden dus je zal sowieso al uit moeten kijken wie je als vriendje in de lijst hebt en wat je dan schrijft aan diegene. (wat anderen ook kunnen lezen)

ynskek schreef:Anoniem schreef:ynskek schreef:Paardrijden is een jurysport... kun je er niet tegen dat je punten een keer lager zijn dan verwacht zou je naar mijn mening niet moeten willen starten..
Dressuur is een jurysport
Bij springen zal er weinig discussie ontstaan, balk erop of balk eraf, that's it
Maar ik zie op fb ook wel is berichtjes voorbij komen die ik best onrespectvool naar de jury vind... Weliswaar zonder naam, maar toch... Als je niet tegen kritiek kan, moet je geen dressuur starten
Dat bedoelde ik