nou de 2e selectie zit dr ook op, en ik moet zeggen dat ik absoluut niet mag klagen

eerst Dancer, dat liep wel minder als vorige week (174 en 1e), maar goed, de ring in en k was na afloop eerst helemaal niet tevreden. toch werd ik steeds positiever, en uiteindelijk was het:
Och, ging best goed

haha ja dat is typisch mij, eerst negatief terwijl het best meevalt!
T was niet geweldig, dat bleek ook wel. 156 punten en een gedeelde 2e plaats. echter niet goed genoeg, want er mag er bij ons echt maar 1 door en je moet dus minstens 2x 1 worden... ach ja.. nog 1 kans he

daarna Boas gereden. was met losrijden niet zo fijn, en net voor de proef was ie helemaal 'leeg', terwijl ik er nog niet zo lang opzat en hem ook niet superhard had laten werken. keer flink mn sporen erin gezet en nog ff veel overgangen gereden..... en HOP daar liep hij weer

toen de proef in, hij was wat onrustig met zn hoofd in de aanleuning, maar was zelf erg tevreden!

Nu sta ik er dus met allebei wel goed voor, met Dancer moet ik alleen wel nog 1e worden en of dat lukt betwijfel ik, maar als ik zelf tevreden ben vind k het ook goed. Met Boas.. tja.. ik denk dat er 2 doormogen, heel misschien 3. Degene die nu 1e was, zat vorige selectie niet in de prijzen. Degene die vorige x 1e was, zat nu niet in de prijzen... dus sta ik er vooral met hem goed voor omdat ik 2x 2e was

k ga zo langzamerhand toch wel hopen op een Gelderse, iig met 1 van de 2!!!

dus jullie zijn bij deze weer op de hoogte

Groetjes!