Ik moest eerst Ot rijden en was wel benieuwd hoe het zou gaan. Hij is altijd wat druk op concours(oefenparcoursen), maar de laatste tijd kon ik hem er aardig doorheen rijden

Ik zat net en hij ging meteen helemaal uit zijn dakkie

Na een minuut of vijf draafde er een paard vlak langs hem en dat was een beetje de druppel. Hij begon te springen en te steigeren en draaide alle kanten op onder me. Dat ging nog wel goed en ik kreeg hem ook weer snel voorwaarts, maar toen draaide hij ineens links weg en ik verwachtte dat hij rechts ging....En dat was mijn enkel

Het deed behoorlijk zeer, maar ik ben wel doorgereden. Na een rondje stappen kon ik alleen niet meer lichtrijden en ben ik toch maar even naar binnen gegaan

Na een kwartier maar gevraagd of ik nog als laatste mocht starten en me weer in mijn laars gewurmd. Op mijn paard getild en losgereden(hij was al aardig los trouwens

Het parcours ging best aardig. Ik heb wel eens netter gezeten, maar normaal kan ik het gewicht op mijn beugels houden ipv op mijn bovenbenen.
Ik had een balkje op de hindernis die we zelf sponseren(die moet ik altijd hebben

Daarna gestapt tot het tweede parcours, inmiddels begon mijn enkel gezellig te kloppen

Snel omgezadeld en me op Ontario laten tillen. Toen ik aan kwam stappen werd ik meteen de ring ingestuurd voor de prijsuitreiking. Goh leuk, had ik niet op gerekend

Ik kreeg twee witte lintjes en Flap mocht meteen even een rondje galloperen. Hij vond het wel makkelijk verdiend en maakte zich even mooi

Daarna even serieus losgereden en toen kon ik het eerste parcours starten

Ik kwam uiteindelijk met een balkje aan de finish(op 3a) en was super tevreden. Flap heeft zijn eerste punt in het M binnen

Tweede parcours ging nog beter en alles paste. Had echt een supergevoel

We zijn nu echt M

Ik zit nu heerlijk met de coldpack op mijn voet. Die ligt al jaren in de vriezer, hebben we ooit eens gekocht met het idee van 'altijd handig als er eens iets met je paard is'...

Ik heb achteraf nog wel een hele fijne dag gehad, maar ik ben bang dat ik de komende dagen niet zo vloeiend loop