En doordat zij met vrijspringen zo vlug was kwam Poink als bijnaam en die is gebleven 
Ze is fokmerrie geweest en op latere leeftijd ingereden. Ze was nogal neurotisch dat ik haar kreeg. Ze was gewoon bang voor de hindernis en dat leidde tot gevaarlijke situaties. Verder kon ze in de omgang ook nogal fel zijn. Doordat het met springen niet goed ging heb ik haar besloten te verkopen. Ze ging naar een handelaar die vertelde dat hij Nederlandse klanten had in Scandinavie en dat ze daar heen ging, maar nu zie ik L2 achter haar naam staan en dat is ze niet bij mij geweest en dat stond daarvoor ook niet op ht, dus ik denk toch dat ze in NL is. Ik kan ook nog de handelaar gaan bellen, als ik hie niet vind wat ik zoek ga ik dat doen.
Dit is haar afstamming:
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/456979

Haar Bles is redelijk herkenbaar omdat het een scheve druppel is, verder heeft ze geen aftekeningen. Op haar buik heeft ze aan de linkerkant op de plek van je been een litteken. Ze is van het ouderwetse type, breed gebouwd en staat voor ook breed vanuit de borstkas.
Helaas heb ik niet meer foto's van haar. Wie kent Palet/Poink?!