Laarzen inspiratie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

okdoei

Laarzen inspiratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 17:23

Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort graag nieuwe leren laarzen gaan kopen. Die wat ik nu heb passen nog maar net dicht en zijn inmiddels al ongeveer 7 jaar oud, dus het word wel een keer tijd. Ik heb alleen geen idee welke ik moet nemen, er zijn zoveel verschillende soorten.

Nu wou ik graag wat inspiratie opdoen over welke laarzen ik het beste kan nemen.
Ik wil het liefst zwarte laarzen, omdat ik ook een zwart tuig/cap heb.

Ik ben nu dus opzoek naar voorbeelden, en misschien dat je er bij kunt vertellen hoe duur ze ongeveer zijn, waar je ze hebt gehaald en hoe ze bevallen.

Alvast bedankt! :)

anitas1994

Re: Laarzen inspiratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 11:48

Helaas nog geen foto ze staan thuis en daar ben ik niet op het moment.
Maar ik kan de Ariat laarzen echt aanraden! Ze zitten heerlijk en je hoeft ze nauwelijks in te lopen.
http://www.sportingchoice.net/ariat.asp is de site en dan heb ik de bromaont tall h20 insulated.
Voordeel van deze laarzen ten opzichten van de Petrie laarzen (ook gehad) is dat er in de Ariat's ook een fijn voetbed zit en ze zijn wat goedkoper.

kim124

Re: Laarzen inspiratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 13:36

Ik heb laarzen van Equi Thème, ze zijn niet echt duur maar wel heel fijn. Ze zijn lekker warm in de winter, want er zit lekkere zachte stof in de binnenkant. De buitenkant is van leer. Misschien is dat wat?

Christavang

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 13:38

De Niro's vind ik zelf erg fijn. Zitten heel mooi!
Zijn bij verschillende ruitersport winkels te koop.
Je kunt ze ook helemaal zelf laten samenstellen met leuke accenten.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 13:41

Er staan ook heel vaak mooie en zgan rijlaarzen op mp, het was niet mijn maat helaas maar zag vorige week nog een paar zgan Petri Olympic. Vrouw had toch liever haar oude merk en deze waren maar enkele keren gedragen, als zoiets je past heb je voor een schijntje eigenlijk nieuwe laarzen. Deze waren 400 nieuw en ik geloof dat ze nu voor 125 of zoiets weg mochten, vriendin had er nog naar gemaild maar voor haar was het toch te ver rijden.

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:12