afgelopen maand bij Indoor Brabant kreeg ik een foldertje toegestopt over een automatisch vliegenbestrijdingssysteem.
Omdat ik met de zoekfunctie hier niet meer dan een regeltje over dit product kon vinden (wel positief overigens) en met Google ook geen reviews kon vinden, deze vraag.
Even een linkje
http://www.flybusters.de/index.php?item ... =9&lang=nl
ter verduidelijking.
Voor mijn cavia's (momenteel 5, maar normaal max 10) is er aan ons huis een apart gedeelte aangebouwd. Door de jaren heen inmiddels een fijne ruimte geworden waar mijn man en ik ook graag doorbrengen.
Nou stikt het er nu alweer van de vliegen! Ik ben elk jaar iedere dag weer opnieuw bezig vliegen te meppen, achterna aan 't jagen met de stofzuiger, vangen met gore lijmdingen, blauwe lampen die niks doen.... Gek wordt je ervan!
Nou had ik dat foldertje bewaard op het prikbord, want het klonk wel heel mooi allemaal. Het is trouwens een systeem ook geschikt voor binnenshuis.
Ik wil best investeren in een wat duurder product, maar zou dan toch wel graag wat ervaringen horen.
Dus... is er misschien iemand die dit systeem gebruikt, of van horen zeggen iets meer ervan afweet??
Ik hoor het graag, bedankt alvast

Hmm ik denk dat m'n vraag hier wellicht niet goed staat
gaat niet over vliegen bij paarden.... sorry daarvoor, kan 't ergens naar verplaatst worden?