Ik zit met een vraagje en ik kom er maar niet uit. Ook de vereniging weet het niet en ik ben vandaag helaas WEER vergeten naar de KNHS te bellen dus nou heb ik nog geen antwoord
De situatie zit zo: Ik ben overgestapt van de ene naar de andere vereniging en moet dus een nieuwe startpas krijgen met de naam van de nieuwe vereniging. Om over te kunnen stappen moest ik mij afmelden bij mijn oude vereniging VOORDAT ik mij aanmeldde bij de andere vereniging. Dit heb ik gedaan. Maar nu! Natuurlijk moet ik de kosten die horen bij de nieuwe vereniging betalen(contributie etc.), maar om een startpas te activeren moet je in principe E80 aan de KNHS betalen. Dit heb ik begin dit jaar ook al betaald bij mijn oude vereniging (verlenging van mijn startpas). Toen ik mij afmeldde bij mijn oude vereniging is mijn startpas automatisch door de KNHS afgemeld. Deze moet ik nu dus heractiveren. Mijn vraag is nu:
Moet ik het bedrag van E80 opnieuw betalen aan de KNHS om mijn startpas opnieuw te activeren?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb mezelf al blindgestaard op de reglementen van de KNHS en hun site, maar ik kom er echt niet uit! Bedankt alvast!