Epplejeck Fly and Dry deken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lauran__

Epplejeck Fly and Dry deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 10:39

Hoi,

Hebben er mensen ervaring met de Anti Fly and dry deken van epplejeck?
Het idee spreekt me wel aan dat de rug en hals droog blijven en dat het toch een luchtige deken is.
Scheelt ook een hoop dekenwissels in de zomer.

Wie kan mij hier meer over vertellen??

edit: linkje naar de website van EJ.
http://www.ej.nl/products/10000028/3310 ... LY+AND+DRY

Ashley5760

Re: Epplejeck Fly and Dry deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 10:47

Ik heb geen ervaring met deze deken maar soortgelijke dekens (die hetzelfde kunnen);
- bucas buzz off rain
- horseware vliegendeken waar een los onderdek bij te krijgen is dat uv werend is en tegen de regen (deze heb ik zelf) dat op hele hete dagen toch alleen vliegendek op en op twijfel dagen de combi.

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 11:39

Heb je met die bucas deken ervaring?
Ik wil niet meer continu wisselen eigenlijk dus met onderdeken lijkt me niet prettig.

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:26

Heeft je paard een standaard pasvorm TS?
Terwijl Bucas normaal wel fijne pasvormen op de markt brengt met hun winter en regendekens, hebben ze dit onderdeel bij de zomerdekens wat minder goed uitgevoerd. Er zitten namelijk geen loopsplitten aan deze deken, dus hij moet precies ruim genoeg passen zoals hij om is.
Als je paard hem iedere dag voor langere tijd om moet, zou ik persoonlijk om die reden voor een andere deken opteren. :)
Geen ervaring met de rest, maar ik vind de Epplejeck er op het eerste gezicht wel prima uit zien!

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 10:47

Mijn paard heeft niet echt een standaard pasvorm nee. Ze heeft een enorme schoft en is vrij groot. Ik heb een vliegendeken/eczeem deken van amigo liggen maar daar gaat de hele schoft van open liggen dus die heeft ze ook niet meer op.
Onze heeft nu een regen deken van epplejeck en een vliegen deken van br en die blijven beiden goed liggen. Maar wat ik me vooral afvraag is of ze het niet te warm krijgen met een hals en rug die niet ademt....