[PG] Zomaar Zoë v. Epilot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xcares

[PG] Zomaar Zoë v. Epilot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 17:40

Hallo,

Ik ben op zoek naar Zomaar Zoë. Een KWPN merrie uit 2004. Ik heb haar bijna 3 jaar lang gereden met enorm veel plezier. Helaas is zij eind November 2012 verkocht. De toenmalige eigenaresse weet waar zij op dit moment staat, maar wil mij dit niet vertellen. Ondanks dat het bijna 2 jaar geleden is, denk ik nog dagelijks aan haar en mis haar enorm. Vooral omdat ik niet echt afscheid heb kunnen nemen en met enorm veel vragen zit.

Even alles op een rijtje;

Naam; Zomaar Zoë (staat ook zo in haar paspoort)
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 10 jaar, uit 2004
Stokmaat: 165 cm
Kleur: Vos
Ras / stamboek: KWPN
Stamboekpapier: Ja
Afstamming: Moeder: Igantha
Vader: Epilot
Vader van moeder: Pretendent

Zij heeft enkele herkenningspunten. Boven haar rechteroog (als je erop zit) heeft zij een bultte/korstje zitten. In haar linkerbil (geloof ik) heeft zij richting de flank een deukje zitten. Deze zie je niet, voel je wel als je er met je hand overheen gaat.

Voor foto's kun je kijken in mijn advertentie; http://www.bokt.nl/markt/ad/255225/gezo ... B-v-epilot Ik weet namelijk niet precies hoe ik foto's moet plaatsen hier.

Mocht je haar (her)kennen en weten waar zij staat, zou je mij alsjeblieft een berichtje willen sturen? Ik zou het erg fijn vinden om antwoord te krijgen op mijn vragen en haar eventueel nog eens te kunnen bezoeken, al hoeft dit niet perse. Het zou mij in elk geval gelukkig maken om te weten hoe het met haar gaat.

Groetjes xcares

Ik weet helaas niet hoe ik foto's moet plaatsen. Hierbij de link naar Mijnalbum.nl zodat jullie daar fotos van haar kunnen zien.

http://www.mijnalbum.nl/Album=N76FGRG6
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-04-14 21:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic een schopje geven.