Lokaties in Twente

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meraki

Lokaties in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 11:04

Ja, nou omdat ik niet weet waar ik dit onder moet zetten..

Ik ben op zoek naar een lokatie om een fotomeeting te houden in de omgeving Twente. An sich niet zo moeilijk, ruimte zat. Maar waar mag je met paarden komen?
En mag je ook van de ruiterpaden?
Er moeten diverse paarden kunnen lopen, prikpaaltjes, longeren etc. Dus we moeten echt van de paden af mogen :j

Het startpunt is Hengelo (ov) en van daaruit niet meer dan een half uur rijden.
Zelf was ik al aan het kijken bij het Aamsveen/Witte veen, maar mág je er met paarden komen? En is het makkelijk trailers parkeren.

Ik hoor héél graag suggesties, en het liefst met een eventueel adres!
Laatst bijgewerkt door Meraki op 23-04-14 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Re: Lokaties in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:17

Friezeberg bij Markelo is een mooi gebied en er liggen ruiterpaden zat :)

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:19

Er zijn stukjes in bij het Aamsveen en Witte Veen waar je mag komen. Maar het meeste is verboden. Ik heb Lan in Buurse gekocht.. dus weet daar goed de weg. Je mag ook niet langs de beek.

Langs het kanaal bij Rossum is leuk, en er ligt op de afslag van het kanaal een mooie natuurlijke plas water met veel watervogels. Ook mooi. De Friezenberg bij Markelo is leuk (kun je ook bij het uitkijkpunt komen met de paarden).

Twickel heeft mooie plekjes (watermolen bijvoorbeeld) waar je nog wel mag komen.

Meraki

Re: Lokaties in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 19:40

Bedankt voor de tips! Inmiddels heb ik ook contact opgenomen met natuurmonumenten :)