[PG] Bendith, 6-jarige draver merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Reggledoos

[PG] Bendith, 6-jarige draver merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 00:07

Ik ben op zoek naar Bendith, een door mij zelf gefokte dravermerrie van nu (bijna) 6.
Ik heb Bendith ongeveer een jaar geleden verkocht en heb toen nog wel eens contact gehad met de nieuwe eigenaren. Echter ben ik naam en telefoonnummer van deze mensen kwijt geraakt, maar ik ben wel benieuwd of het nog steeds goed gaat.
Bendith is een donkerbruine merrie met een klein kolletje en een klein snebje. Ze heeft enkele behoorlijke littekens aan beide spronggewrichten, bij het ene been aan de voorzijde van de sprong, bij het andere aan de achterzijde. (ben even kwijt hoe om het ook al weer was)
De nieuwe eigenaren hebben haar waarschijnlijk aan huis (als ze niet eventueel door verkocht is) met nog wat andere dieren (pony geiten?) En wonen (als ik het mij goed herinner) in Brabant.
Ze gingen Bendith zowel onder het zadel als voor de kar gebruiken.
Als iemand iets weet of mij in contact kan brengen met de eigenaren dan hoor ik het graag!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-04-14 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Reggledoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-14 23:50

Nog een poging

Reggledoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 15:41

Niemand die iets weet?

Fenne

Re: [PG] Bendith, 6-jarige draver merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:55

Je hebt PB!

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:41

Weet je ondertussen al iets?

Wij hebben sinds kort een draver merrie op stal, volgens de eigenaren 5/6 jaar oud. Zal zaterdag even voor je kijken of deze een klein kolletje en snebje heeft. Heb je evt een foto?

Groetjes