Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
western4ever schreef:Wat een hoge bedragen worden hier allemaal genoemd!
Mijn 4-jarige gaat toevallig over 2 weken op trainingskamp![]()
Ik betaal 350 euro per maand exclusief stallingskosten wat neerkomt op ongeveer 200 euro.
Mijn paard zal daar 2 tot 3 maanden staan en word beleerd in de Amerikaanse rijkunst
_KiMbErLeY_ schreef:Lastig!! Ik denk toch echt dat je keuzes moet gaan maken, enerzijds wil je hem door laten rijden, anderzijds heb je het geld er niet voor over en begrijpelijk! Zulke mensen nemen natuurlijk een heel groot risico, vooral als het gaat om een probleem paard door te rijden, met alle risico's die erbij komen kijken, en als ze goed zijn kunnen ze het zeker vragen!
Dus.... Keuzes keuzes, of wel doen of niet, het klinkt uit jouw verhaal meer richting de niet kant!
Succes met je keuze!
MyJess schreef:Gert zou een optie zijn, maar denk dat hij ook inzet van de eigenaar/ruiter vraagt..... Vanwege de afstand en 2 kleine kids lijkt mij dit niet haalbaar voor de TS.
Knap van je dat je volhoud met haar TS, heb je voige topic ook gelezen. Heb helaas geen echt advies, maar wil je veel succes wensen.