Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. laraxXxemma schreef:Heeft je shet geen schuilstalletje bij zn wei ?
Dan zou et namelijk zn eigen keuze zijn om dan snachts in de regen te gaan staan
En anders inderdaad even kijken of jou deken waterdicht kan worden gemaakt, of opzoek naar een andere deken want als je alleen dit op doet en het gaat regenen worden die dekens zeiknat en blijven ze dat ook een tijdje, lijkt me zelf ook niet fijn om met natte kleren rond te lopen
Edit: Geerke iets giftigs lijkt me niet bepaald handig?
Weet niet hoe goed het is voor paarden, maar als er hier in huis iemand luizen heeft behandelen we dat door ons haar / hoofdhuid in te smeren met azijn
de andere paarden hebben al wel zomervacht, mischien als ik hem niet al te kort scheer loveidefix schreef:jaa! of mischien ben ik wel gek hoor, maar ik meen zeker te weten dat het voor honden was. Sebacil ken ik idd ook, maar dit werkte de voorgaande jaren niet goed, mede door de dikke vacht denk ik.
Maar jij denkt dus wel dat ik hem kan scheren en dat hij daar niet dood aan gaat?de andere paarden hebben al wel zomervacht, mischien als ik hem niet al te kort scheer