Friese paarden in Zweden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Nynke

Friese paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 15:23

Hallo bokkers, :)

Ik heb geen idee of het hier goed staat, maar ik waag een gokje.
Ik wil verder niks over het verhaal kwijt, gelieve hier dan dus ook niet naar te vragen, PB mag wel maar garantie op antwoord is er niet :)
Het komt er eigenlijk op neer dat ik een vraag heb over Friezen in Zweden, en dan specifiek op het Zweedse eiland Öland ( :+ ). Ik vroeg mij namelijk af of iemand hier iets vanaf weet, alle informatie is welkom!! Echt álles! Ik zoek mensen op Öland die wedstrijden rijden met Friese paarden/Friese paarden fokken :)

Alvast Bedankt :)
Groetjes.

friesiszwart

Re: Friese paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 07:11

Quir

Re: Friese paarden in Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 00:35

Ik heb begin dit jaar nog een Fries verkocht naar Gotland, één eiland verder dus.
Verder verkoop ik heel regelmatig Friese paarden naar Zweden en ken ik zelf ook mensen met Friese paarden in Zweden (zowel in de sport als in de fokkerij), heb zelf ook in Zweden gewoond. :)

Dus ik kan je best een eind op weg helpen, mijn Zweeds is ook goed genoeg om het een en ander op te kunnen zoeken/na te vragen en anders weet ik de mensen wel te vinden die het uit kunnen leggen/vertellen. Stuur maar een PB.