Parkeren Bergen (NH)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Parkeren Bergen (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 21:47

Hallo Bokkers,

Ik vroeg mij af waar jullie de auto en trailer parkeren bij een buitenrit
in het Bergerbos? Op ruiterroutes zal ik een parkeerplaats aan de Uilervangerweg die
direct aan het ruiterpad ligt.. Ik heb alleen geen idee of die plaats ook geschikt is
voor trailers en of dat überhaupt mag..

Ik rij wel eens in Schoorl/Hargen/Castricum en
weet dat het daar heel makkelijk parkeren is, maar ik wil de andere kant wel eens zien ;)

Wie helpt mij?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 23:35

Ik denk dat ik dan als ik jou was bij Poelenburgh zou parkeren. Daar kan je zeker weten een auto met trailer kwijt, tenzij ze wedstrijd op de manege hebben, maar dat kan je vast op hun site wel vinden. Je zit er snel in het bos, even een wat lastige weg oversteken, maar met opletten is dat wel te doen. Geen idee hoe die weg heet, maar ook dat vind je wel op hun site. Dan zit je echt aan het andere eind van het bos ten opzichte van Hargen.
Ik heb ook wel eens geparkeerd net buiten Alkmaar bij iets dat voorheen een nachtclub/weet ik veel wat voor uitgangscentrum was. Maar dan is het nog wel een eindje voordat je in het bos bent, je komt dan wel ook aan de "goede" kant uit.

friesiszwart

Re: Parkeren Bergen (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 19:51

Bij de Poelenburg hoef je geen weg over te steken. Wij zijn afgelopen jaar vanaf het terrein direct het bos ingegaan.

Vanky

Re: Parkeren Bergen (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 19:59

Je kunt parkeren bij de grote parkeerplaats van Berdos (vv bergen). Vanuit daar rijd je vrijwel gelijk het Oude Hof in.