Ik ben aanwezig bij het secretariaat en als EHBO-er. Als jullie me zien (niet te missen met gipsen hand) dan zeggen jullie me maar even gedag!
Mayflower_
Geplaatst: 18-04-14 22:26
Ik start om iets voor kwart voor 12
Napie
Ik ook. Ik start half 10 samen met twee ruiters. Ik rij met een zwarte shet voor een zwart oranje HCA sulky
Mayflower_
gomir schreef:
Ik ben aanwezig bij het secretariaat en als EHBO-er. Als jullie me zien (niet te missen met gipsen hand) dan zeggen jullie me maar even gedag!
Je geeft niet het goede voorbeeld als EHBO'er met een gipsen hand!
Ilona_Mambo
Geplaatst: 18-04-14 22:27
Ikke om 10 voor 1
Napie
Geplaatst: 18-04-14 22:31
Mayflower_ schreef:
gomir schreef:
Je geeft niet het goede voorbeeld als EHBO'er met een gipsen hand!
Als ze hem zelf gegipst heeft wel
heidy_wilco
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-14 22:33
Zal ik doen gomir
De crossbaan gaat weer superleuk worden Ik voelde mijn pony vorig jaar steeds enthousiaster worden. Eerste heuvel ging in stap, daarna in draf en toen waren ze bijna niet meer te houden, dus dat wordt weer wat XD
Ontzettende ruzie met mijn pony die de 22 km bijna helemaal gedribbeld heeft en regelmatig op zijn achterbenen stond. Even een tijdje alleen gereden. Toen ging het beter. Ik vond de crossbaan erg leuk. In volle galop met de sulky over gereden. De waterbak was ook leuk. Perfecte diepte. Sulky zweefde over het water. Ik was wel zeiknat. Ben benieuwd naar de foto's
Ik was er voor het eerst en als vrijwilliger. Was erg leuk om iedereen zo enthousiast te zien en zag er erg leuk uit! Volgend jaar wil ik hem zelf rijden en anders ben ik zeker weer van de partij !
Het was een geweldige rit weer! En wat ook een geluk met het weer. Wilco en ik hebben nu wel spierpijn, dus vandaag maar even rustig aan gereden. Ik wou zonder zadel, maar ik wou haast het zadel er alweer opleggen omdat ik een paar pogingen nodig had om er op de komen
Weet iemand trouwens waar de foto's te vinden zijn?