Ik zag pas iemand met een hele donkerblauwe of zwarte rijbroek met donker bruine lederen zitvlak.
Ik vond het een erg mooie broek maar zie de broek nergens. Ik hou zelf van blauw en heb een bruine softshell jas dus dacht staat vast ook nog leuk. En ben toe aan een nieuwe broek.
Weet iemand wat voor merk het is of heeft iemand een plaatje dat ik deze kan laten zien in de ruiterzaak of een online link waar ik kan bestellen.
Geen jeans rijbroek dat zoek ik niet.
Dankjewel
Groetjes
knollentuin
Geplaatst: 13-04-14 16:40
Volgens mij heb je pikeur candela gezien, die is er idd in het donkerblauw en zwart en dan een bruin zitvlak of grijs kan ook
Idd, dat is die van Pikeur. Wel een fijne rijbroek! Ik heb toevallig via marktplaats een pikeur jeans rijbroek op de kop kunnen tikken met donkerbruin zitvlak. Scheelt een hele hoop vergeleken met de nieuwprijs!
Hoi, ik heb even op het label van mijn zwart met bruine rijbroek gekeken. Het is de Cavallo Clio, zie hiernaast (snel gegoogled, eerste linkje die ik tegen kwam) http://www.horze.nl/full-seat-rijbroeke ... 36335.html
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-14 08:13
Super dankjewel zo een donkerblauwe zoek ik Samo!
Is dat een betrouwbare site? Wordt nog even sparen denk ik maar ga het zeker onthouden.