Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Simpelman schreef:Doet je paard dit ook wanneer je longeert, vastgezet aan één lijn aan aan een stalhalster onder het hoofdstel?
Het bit verder dus niet aanraakt.
Simpelman schreef:Doet je paard dit ook wanneer je longeert, vastgezet aan één lijn aan aan een stalhalster onder het hoofdstel?
Het bit verder dus niet aanraakt.

Nikass schreef:Eh wie zegt dat ik me ermee bemoei? Of vind jij het feit dat ik hier op bokt een vraag stel uit belangstelling bemoeizucht?
Overigens als ik zou constateren dat er gewerkt wordt met een dier dat pijn heeft -als dit zo zou zijn- dan blijf ik niet stilzwijgend aan de kant staan toekijken hoor.
aeolusnr1 schreef:Ik vind ook dat jouw houding vrij bemoeizuchtig klinkt.
Als jij mijn bijrijder zou zijn, kon je na het plaatsen van zo een vraag zoals deze hier al dadelijk vertrekken.
Tenzij je het in overleg met de eigenaar doet, maar dat is hier niet echt zo hé.Nikass schreef:Eh wie zegt dat ik me ermee bemoei? Of vind jij het feit dat ik hier op bokt een vraag stel uit belangstelling bemoeizucht?
Overigens als ik zou constateren dat er gewerkt wordt met een dier dat pijn heeft -als dit zo zou zijn- dan blijf ik niet stilzwijgend aan de kant staan toekijken hoor.
aangezien heel bokt vol staat met vragen om mee te denken over een bepaald onderwerp of situatie. Ik dacht dat bokt hiervoor bedoeld was... Nikass schreef:Dit topic is al best wel oud en eigenlijk wilde ik me er niet meer in mengen, maar ik wil toch even rechtzetten dat ik geen bijrijder ben van dit paard, dit heb ik ook nooit gezegd, maar dat het gaat om een paard van een stalgenootje van mij.
Ik heb dit topic geopend uit pure belangstelling wat dit gedrag van het paard zou kunnen betekenen. Ik had daar wel wat ideetjes over maar dat was meer gevoelsmatig en kan er ook helemaal naast zitten. Dus vandaar mijn oprechte vraag en dat dat dan wordt gezien als bemoeizuchtig begrijp ik niet helemaalaangezien heel bokt vol staat met vragen om mee te denken over een bepaald onderwerp of situatie. Ik dacht dat bokt hiervoor bedoeld was...