Zondag 13 april 2014 Duin- en strandrit vanaf Castricum

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elreia

Zondag 13 april 2014 Duin- en strandrit vanaf Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 21:44

Zondag 13 april 2014 NRPS Duin- en strandrit vanaf Johanna’s Hof te Castricum.
Vertrek: 10.00 uur
Een gezellige duin – strandrit verdeeld over een snelle en een relaxte groep.
Groepjes bestaan uit maximaal 5 personen.
Starten vanaf het ruime parkeerterrein bij Restaurant Johanna’s Hof om 10.00 uur, waarna we een rit van 1,5 a 2 uur maken.
Bij terugkomst de paarden verzorgen en daarna gezamenlijk een pannenkoek eten bij Restaurant Johanna’s Hof te Castricum.
Vrienden van het NRPS ook welkom (andere rassen)
Kosten € 15,- dit is inclusief ruiterduinkaart, pannenkoek en drinken. Grooms uiteraard ook welkom, pannenkoek en consumptie 10,- per persoon.

Aanmelden via de mail: nrpsnoordholland@gmail.com

Yolanda77

Re: Zondag 13 april 2014 Duin- en strandrit vanaf Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:03

Jammer dat ik hier nu pas van lees, ik had best mee gewild. Dus nu nog wat vraagjes; is dit alleen voor NRPS leden of paarden? Of mogen anderen ook meedoen? Organiseren jullie dit vaker? Hoe blijf ik op de hoogte?

NRPS_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 16:15

Yolanda77 schreef:
Jammer dat ik hier nu pas van lees, ik had best mee gewild. Dus nu nog wat vraagjes; is dit alleen voor NRPS leden of paarden? Of mogen anderen ook meedoen? Organiseren jullie dit vaker? Hoe blijf ik op de hoogte?

Kijk op de site, facebookpagina of stuur een mail naar: nrpsnoordholland@gmail.com en meld je aan voor de nieuwsbrief.