[EG] gezocht wie kent lyande een schimmel ongv 20 jaar.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

0101

[EG] gezocht wie kent lyande een schimmel ongv 20 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 16:28

Hallo bokkers,
Ik ben op zoek naar mensen die mijn lieveling Lyande kennen hij is ook bekent als Indy hij is een witte epony van ongeveer 20 jaar hij stond eerst op manege mulder en nu op manege de hjouwer in joure

Ik ben op zoek naar mensen die hem kennen of oude eigenaars ik wil graag weten waar hij vandaan komt enz. Ik wil hem graag kopen maar ik wil graag eerst wat meer van hem weten als je iets weet pb me dan alsjeblieft ik ben ook opzoek naar oude foto's van hem :) (ik heb toestemming)

Gegevens:
Naam lyande
schofthoogte 1,42
Leeftijd: 20 jaar
Ras onbekend
ouders onbekend (niet alle gegevens kan met zekerheid zeggen)

Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen maar als je denkt hem te kennen kan altijd proberen je te mailen

Btw hier is nog een filmpje waarin lyande in de les loopt (hij is de kleinere witte ruin)
http://m.youtube.com/watch?v=LZtR1dp5ZVQ

0101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 11:09

schopje :j

Qwertyui25

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 18:10

Ik heb gereden bij Mulder! Kan je Angelina (ze heeft facebook) niet vragen of zij weet waar Indy heen is gegaan? Ik heb trouwens wel ergens foto's liggen. Zal kijken of ik ze kan inscannen van de week

Lottehorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 14:49

danie111 schreef:
Hallo bokkers,
Ik ben op zoek naar mensen die mijn lieveling Lyande kennen hij is ook bekent als Indy hij is een witte epony van ongeveer 20 jaar hij stond eerst op manege mulder en nu op manege de hjouwer in joure

Ik ben op zoek naar mensen die hem kennen of oude eigenaars ik wil graag weten waar hij vandaan komt enz. Ik wil hem graag kopen maar ik wil graag eerst wat meer van hem weten als je iets weet pb me dan alsjeblieft ik ben ook opzoek naar oude foto's van hem :) (ik heb toestemming)

Gegevens:
Naam lyande
schofthoogte 1,42
Leeftijd: 20 jaar
Ras onbekend
ouders onbekend (niet alle gegevens kan met zekerheid zeggen)

Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen maar als je denkt hem te kennen kan altijd proberen je te mailen
xxx danielle

Btw hier is nog een filmpje waarin lyande in de les loopt (hij is de kleinere witte ruin)
http://m.youtube.com/watch?v=LZtR1dp5ZVQ

Ik weet niet veel over Indy maar hij rijd wel bij mij in de les. Misschien kan je naar de manege gaan als je meer informatie over hem wil :) Het gaat in iedergeval wel goed met hem :)

Simmerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 15:15

Hee ik heb nog bij je in de les gereden op d hjouwer (diegene op thirza, rijd nu op likorette )

Indy staat er super mooi bij, hij glans is geknips en bijna helemaal wit :)