Camaro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cciinnddyy

Camaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 17:01

Hopelijk kan iemand me helpen.

6-7 jaar geleden hadden wij in PCK de kempen in Eersel een paard genaamd Camaro.
Ik heb helaas maar 1 foto van d'r en krijg geen verdere info helaas.
Ik weet dat het lang geleden is maar ben haar na al die jaren nooit vergeten.
Nu woon ik op mezelf enzo en hoop ik haar te kunnen vinden, te weten dat ze ergens goed staat, of als ze te koop staat te kunnen kopen.
Het is bijna onmogelijk waarschijnlijk aangezien ik der volledige naam enz niet heb maar wie weet kent/ herkent iemand haar.

Ik kan helaas geen foto bijplaatsen aangezien ik niet weet hoe het moet.
Laatst bijgewerkt door Cciinnddyy op 09-04-14 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xMyrth

Re: Camaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:03

Het topic staat verkeerd, dus ik heb even getemd...

Ik heb verder geen idee, sorry.
Wel handig om de foto te plaatsen denk ik zo. En haar afstamming, weet je die?

Angela

Re: Camaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:33

Heb je al contact opgenomen met PCK de kempen ? Dat lijkt me DE plek om te beginnen, is het niet voor meer informatie, dan wel voor meer foto's? Als het echt belangrijk is, maak dan een afpraak om daar eens langs te gaan, vaak nemen ze dan veel meer de tijd voor je ipv alleen bellen of mailen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 18:38

Je topic hoort op Opsporing Verzocht maar omdat er te weinig informatie in de openingspost staat (denk aan stokmaat, ras, kleur, aftekeningen, foto etc.) kan ik het niet daarheen verplaatsen.
Dit zijn de regels van Opsporing Verzocht: [OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht
Na het doorlezen kan je daar een nieuw topic openen.