Ervaringen grijs spooks wedstrijdjasje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MerelV

Ervaringen grijs spooks wedstrijdjasje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 15:01

Hoi!

Ik ben op zoek naar een grijs wedstrijdjasje. Ik ben eigenlijk heel erg fan van animo, maar omdat dit een jasje voor 'erbij' zou worden vind ik de prijs te hoog. Nou kwam ik dit grijze jasje van Spooks tegen: http://horse-security.com/page7.php?vie ... ategory=33

Weet iemand of deze ook in Nederland te krijgen zijn en wie heeft er ervaring mee? Ik ben bang dat het grijs misschien te licht is voor mij en zou dus graag van te voren het jasje passen, maar dat gaat natuurlijk niet als hij niet in Nederland te krijgen is :P.

Tips voor andere mooie grijze wedstrijdjasjes zijn natuurlijk ook welkom!

cavaletti

Re: Ervaringen grijs spooks wedstrijdjasje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:14

Wij leveren alles van Spooks. Is hier zeer gewild en ook echt waanzinnig mooi met een perfecte pasvorm. Het grijze jasje is eigenlijk qua kleur precies zoals op de foto. zeer chique kleur.

lovecamantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 16:57

ja ik heb er ervaring mee en vind het een fijn jasje, ik heb hem via zalando! geen idee of ze hem er nu nog hebben, ben zowizo erg fan van spooks, heb hem ook voor erbij! het is een fijn niet te dik jasje van erg goede kwaliteit kopen zeg ik!

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 18:22

Bedankt voor de reacties, zalando heeft hem helaas niet meer en zou toch graag eerst passen. Dus dan is en webshop niet ideaal...