want nu is dat helemaal o.k.
.Als ik op een stoel zit of op de fiets voel ik nu wel de rand van de laarzen in mijn knieholte, maar dat neem ik er graag bij.
Zin hier nog andere mensen met (fijne) ervaringen met deze Dressage rijlaarzen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
want nu is dat helemaal o.k.
.
eerst vond ik ze heel fijn, tot het uittrekken van de laarzen steeds moeilijker ging en ik erachter kwam dat de voering binnenin los zat. gewoon verder gegaan en later kreeg ik er een echt niet meer uit.. Einde laars helaas.. *knip*
als je ze aan hebt zitten ze verder prima! maar nu heb ik maar leren met een rits gehaalt
ElsRoosje schreef:ik heb ervaringen met die laarzeneerst vond ik ze heel fijn, tot het uittrekken van de laarzen steeds moeilijker ging en ik erachter kwam dat de voering binnenin los zat. gewoon verder gegaan en later kreeg ik er een echt niet meer uit.. Einde laars helaas.. *knip*
als je ze aan hebt zitten ze verder prima! maar nu heb ik maar leren met een rits gehaalt
Debbels schreef:Ja ik! Ze zitten inderdaad hoog, maar dat vind ik juist wel fijn en het ziet er ook mooier uit vind ik persoonlijk. Ik heb echt wel het gevoel dat ze van betere kwaliteit zijn dan de gewone Aigle Ecuyers en dat ze veel steviger zijn.
Skittlez schreef:Gaan die voeringen snel los?

. Ze zitten gewoon super
! veronique100 schreef:Er is een oplossing voor het probleem dat de voering snel los laat. (Teminste bij mijn vader werkt het.) Je moet geen standaard rijsokken aan trekken maar sokken met een hoog percentage wol (volgens mij was het wol, maar zal het straks even aan mijn vader navragen) Mijn vader rijd al bijna drie jaar met zijn Aigle laarzen en de voering zit nog steeds helemaal vast.