Buiten rijden in Herwen en omgeving?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Unicorn2

Buiten rijden in Herwen en omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 20:38

Wij zijn op zoek naar een huis waar we de paarden weer bij huis kunnen hebben. We zitten nu even tijdelijk in een situatie waar dat niet zo is.

Nu hebben we in Herwen iets gezien wat ons wel wat lijkt. Ik heb echter even de kaart bekeken en ik vroeg me af hoe het daar met buiten rijden gesteld is. Ik rijd en men veel buiten met mijn paarden, dus dat is wel belangrijk voor me. Zo op de kaart gezien kon ik er niet uit opmaken dat daar mogelijkheden zijn.

Zijn er hier bokkers uit die omgeving die me bij kunnen praten? Alvast bedankt!

Littlejoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:30

Unicorn2 schreef:
Wij zijn op zoek naar een huis waar we de paarden weer bij huis kunnen hebben. We zitten nu even tijdelijk in een situatie waar dat niet zo is.

Nu hebben we in Herwen iets gezien wat ons wel wat lijkt. Ik heb echter even de kaart bekeken en ik vroeg me af hoe het daar met buiten rijden gesteld is. Ik rijd en men veel buiten met mijn paarden, dus dat is wel belangrijk voor me. Zo op de kaart gezien kon ik er niet uit opmaken dat daar mogelijkheden zijn.

Zijn er hier bokkers uit die omgeving die me bij kunnen praten? Alvast bedankt!

Kijk eens op de routeplanner van Ruiteren en Mennen.nl, daar staan in de buurt van Herwen wel routes.

Hierbij de link: http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =508#stap4

Hopelijk heb je er wat aan.
En er zullen vast nog wel bokkers zijn die nog andere routes weten.

Unicorn2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 10:43

Dank je wel!