Op vakantie naar strand.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Op vakantie naar strand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 15:40

Hoi,

Ik wil graag met een vriendin op vakantie met onze paarden. Wij willen het weekend van pasen/goede vrijdag. Vrijdag of donderdagavond vertrekken, en maandag of dinsdag terug gaan. We hebben een huisje gevonden voor 320 euro, maar dit vinden wij aan de hoge kant. Wij zijn met zijn tweeen
Een paar eisen:

-Huisje/caravan
-Paarden overdag op wei, liefst dag en nacht ivm prijs.
-Paarden dicht bij strand, hoeft niet op loopafstand van mij en vriendin, we hebben een auto.
-Goedkoper dan 300 euro.

Voor de paarden gingen we uit van max 15 euro per paard per dag. Het zou leuk zijn als ze bij het huisje in de buurt staan, maar vooral belangrijk is dicht bij het strand.

KenJeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 15:55

Ik ga met mn vriendinnen altijd elk jaar weekend weg met de paarden naar schoorl. Bos, hei, duin en strand. Heerlijk rijden n daar! Paarden staan dan op manege poelenburgh en wij huren een huisje op park..Jamarco. simpel maar goedkoop. ( ong. 10 min. Met de auto van manege)

Tanja_14

Re: Op vakantie naar strand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 16:03

Landgoed Nollenweijde in schoorl is zeker aan te raden! Ik sta hier zelf altijd maar ze hebben ook 2 vakantiehuisjes. Je paarden staan dan gewoon naast je! Heerlijk stapafstand van het bos en door het bos of polder kun je zo naar het strand! Weet alleen de prijs van de huisjes niet... Weet alleen je paard snachts op stal en overdag wei kost 14,50 per dag. Ze hebben een website dus je kunt ze even opzoeken! Succes!

Marleen_vA

Re: Op vakantie naar strand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:11

Ik heb mijn vakantie geboekt voor 18 t/m 22 mei 2014 bij Nollenweijde :) ik ben benieuwd

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:31

Marleen_vA schreef:
Ik heb mijn vakantie geboekt voor 18 t/m 22 mei 2014 bij Nollenweijde :) ik ben benieuwd

Wat leuk! Dan zie ik je vast nog wel! Veel plezier!!