[PG] Gezocht Rentmeester(v. Hofmeester)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nieniet

[PG] Gezocht Rentmeester(v. Hofmeester)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 21:26

Halo, ik ben Annemiek(17) en ik ben nieuw hier. Ik ben wanhopig opzoek naar mijn grote vriend Rentmeester(v. Hofmeester), roepnaam Rex! Ik zoek hem al 3 jaar en nu ook maar via deze site. Hij is verkocht aan een handelaar in Bennekom(in de buurt van Utrecht op het randje van de Veluwe) en daarna waarschijnlijk doorverkocht. Hij is bruin met zwarte manen en benen met één wit voetje(rechts voor). Ook heeft hij een aftekening op zijn hoofd(als je fantasie hebt lijkt het kolletje een beetje op Afrika). Hij is een Tuiger/Hackney ruin van nu ongeveer 15 jaar. Ik mis hem héél erg!
De rede dat ik nu op deze site begin met zoeken is omdat iemand mij verteld heeft dat hij naar de slager is gebracht en niet is doorverkocht door de handelaar. Ik ben hier zo ongelofelijk kapot van! Maar er gaat ook een verhaal dat hij wél is doorverkocht dus ik blijf hoop houden!
Zou iedereen die ook maar IETS denkt te weten mij een berichtje willen sturen?! Slecht nieuws wil ik ook horen! Dan weet ik tenminste wat er écht is gebeurd! Ik kan hier niet meer tegen! Ik kan niet tegen deze twijfel gemixt met hoop en heel veel pijn!

Dus alsjeblieft, als je ook maar iets weet, laat het me weten!

Afbeelding
Afbeelding
http://i62.tinypic.com/2ko784.jpg

Rentmeester is zijn stamboomnaam en Hofmeester zijn vader. Ik weet dat één van zijn voorvaders 2 keer in zijn stamboom voorkomt. Ik dacht dat de vader van zijn moeder én zijn vader dezelfde hackney-hengst was.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-03-14 21:53, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Foto's in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht

nieniet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-14 16:26

http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1622961

Dit is zijn stamboom. Ik mis hem zo! Ik heb laatst een vreselijk bericht gehoord: hij zou door e handelaar naar het slachthuis gebracht zijn maar dat geloof ik niet aangezien hij veel meer geld olevert als je hem gewoon doorverkoopt! Kan iemand mij helpen???!!!

Melanieflitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 23:49

Hoi ik ben Melanie, ik lease nu 2 jaar een paard genaamd Mees (rentmeester). Hij is pas 16 geworden. Ik was naar zijn stamboom aan het kijken en kwam dit bericht tegen ik denk dat dit het paard is wat jij zoekt, het is een geweldig dier en doet zijn werk geweldig! Ik was erg onder de indruk van jou bericht, misschien kunnen we contact opnemen zodat je een keer kan komen kijken!

Groetjes Melanie
Afbeelding

Afbeelding

http://i57.tinypic.com/2190xs0.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 04-06-14 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd en foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 00:44

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.