Ervaringen Black Roo Stockman Raincoat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LesleyxLinn

Ervaringen Black Roo Stockman Raincoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 19:16

Hallo,

Ik ben op zoek naar een lange waterdichte jas tijdens het rijden. En nu kwam ik op deze uit:
http://www.agradi.nl/black-roo-stockman ... lack-s.htm

Zitten er bandjes aan die je om je benen kan doen?
En zit hier een capuchon op? En past die ook over je cap?

Andere tips zijn ook welkom. Ik heb een max van 50,- aangezien ik vaak toch niet ga rijden met regen :o

Alvast bedankt!

moorcats

Re: Ervaringen Black Roo Stockman Raincoat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:19

Ik heb hem ook sinds 3 maanden. Hij is lekker warm, goed waterdicht en heeft idd bandjes voor om de benen. Ik gebruik hem niet om te rijden, maar voor op de brommer, over mijn gewone jas als het regent of koud is. De stofkwaliteit ben ik niet zo tevreden over, de rechterjaszak is al uitgescheurd ( aan de buitenkant) Ik ga het proberen te repareren met een reparatiesetje voor waterdichte dekens.
De capuchon past niet helemaal over je cap (niet diep genoeg). Maar voor dit geld is het een goede jas.

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 01:21

moorcats schreef:
Ik heb hem ook sinds 3 maanden. Hij is lekker warm, goed waterdicht en heeft idd bandjes voor om de benen. Ik gebruik hem niet om te rijden, maar voor op de brommer, over mijn gewone jas als het regent of koud is. De stofkwaliteit ben ik niet zo tevreden over, de rechterjaszak is al uitgescheurd ( aan de buitenkant) Ik ga het proberen te repareren met een reparatiesetje voor waterdichte dekens.
De capuchon past niet helemaal over je cap (niet diep genoeg). Maar voor dit geld is het een goede jas.

Bedankt voor je reactie!
Jammer dat die zo snel is uitgescheurd. Ik denk dat ik toch even verder ga kijken. Bij de paarden zou die denk ik nog sneller kapot gaan. En ik had gehoopt dat de capuchon wel over de cap zou passen.

Marianne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 12:23

Ik heb er zelf ook een en tot nu toe zeer tevreden over, goede prijs kwaliteit verhoudingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 14:39

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 18:03

Ashleydk schreef:
En ook ik ben wel benieuwd hiernaar eigenlijk :)

Heb je al een jas TS?

Zat zelf aan de http://www.waxjassenshop.nl/lange_jasse ... ry_outback te denken!

Nee nog steeds niet.
De jas in de link lijkt mij ook ideaal! Alleen vind ik hem toch te prijzig voor de enkele keren dat ik ga rijden in de regen. En ik heb ook nog een gewone jas nodig om aan te doen naar de paarden.

Ik denk dat ik een korte jas koop die waterdicht is en daarbij de rainlegs gebruik die op stal liggen.
Je blijft niet helemaal droog, maar het is beter dan niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 09:37

Ja hij is niet heel goedkoop inderdaad. Normaal geef ik dat geld ook echt niet uit aan een jas, maar aangezien ik meer ga paardrijden en ook in de winter buiten rij is het misschien toch een goede investering :P En ik hoop er natuurlijk heel lang plezier van te hebben!

Twijfel alleen heel erg over de maat, ik zie overal staan dat hij groot uitvalt! En twijfel of XS dan niet te groot is nog.. maar XS is de kleinste maat...

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 17:46

Ashleydk schreef:
Ja hij is niet heel goedkoop inderdaad. Normaal geef ik dat geld ook echt niet uit aan een jas, maar aangezien ik meer ga paardrijden en ook in de winter buiten rij is het misschien toch een goede investering :P En ik hoop er natuurlijk heel lang plezier van te hebben!

Twijfel alleen heel erg over de maat, ik zie overal staan dat hij groot uitvalt! En twijfel of XS dan niet te groot is nog.. maar XS is de kleinste maat...

Als je hem vaak gaat gebruiken dan lijkt het mij echt de moeite waard.
Er staat vaak bij dat je hem 1 tot 2 maten kleiner moet nemen. Ik zou kiezen voor 2 maten kleiner. Maar als je maat s hebt gewoon XS nemen.

Ik zat heel erg te twijfelen of ik het nog zou halen. Maar moest ook al een nieuwe laptop aanschaffen aangezien microsoft xp niet meer wordt ondersteunt :( Dus ik heb maar een gewone jas gehaald.