Buitenrijden Utrecht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2000

Buitenrijden Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-14 23:26

Hoi!
Omdat mijn vriendin een eigenpaardje krijgt, is ze benieuwd waar ze overal mag buitenrijden in de omgeving Maarssen, Woerden, Harmelen, Vleuten etc. Gewoon Utrecht dus! Stiekem werd ik ook wel benieuwd waar dat mag; dus waarom geen topic?!
Weet iemand iets dichtbij Harmelen/Maarssen/Woerden? Liefs bos, waar je lekker kan galopperen zonder zomaar honden op je af te krijgen? :j

Corelli

Re: Buitenrijden Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 09:12

In april wordt er een endurancewedstrijd georganiseerd in Leersum, ook wel de utrechtse heuvelrit genoemd. Misschien kun je daarop googlen en heb je wat aan de routekaarten :)

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 09:35

Lage vuurse is ook mooi rijden (maar dat is wel bij maartensdijk die kant uit).

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 09:46

Andere kant van Utrecht, daar heb je de Utrechtse Heuvelrug. Eindeloos veel bos bij Driebergen, Doorn, Leersum, Austerlitz, Zeist.
Ik weet niet hoe ver ze zou willen rijden naar haar stalling, maar eventueel is daar in de buurt zetten een goede optie om veel buiten te kunnen rijden.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 09:58

Er loopt een ruiterpad langs het Lint (Leidsche Rijn/Vleuten)

Littlejoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:25

nathalie2000 schreef:
Hoi!
Omdat mijn vriendin een eigenpaardje krijgt, is ze benieuwd waar ze overal mag buitenrijden in de omgeving Maarssen, Woerden, Harmelen, Vleuten etc. Gewoon Utrecht dus! Stiekem werd ik ook wel benieuwd waar dat mag; dus waarom geen topic?!
Weet iemand iets dichtbij Harmelen/Maarssen/Woerden? Liefs bos, waar je lekker kan galopperen zonder zomaar honden op je af te krijgen? :j

Ik heb eens op deze site gekeken voor je, maar in de omgeving die je noemt lijkt niet zoveel te zijn.
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap3.ph ... en&regio=6
Ik zou kiezen voor paardje iets verder weg stallen, maar geweldige iedere dag geweldig kunnen rijden.
Maar ja ik ben dan ook een echte buitenrij-fanaat :D .

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-14 12:05

Amburtjoz schreef:
Er loopt een ruiterpad langs het Lint (Leidsche Rijn/Vleuten)

Ik ken dat wel, maar waar is dat pad precies? Want het lint is heel erg lang namelijk :)

Bedankt allemaal voor jullie reacties verder, zal eens gaan kijken!! :D

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 09:51