Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brittje01 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb sinds kort een trailer! Maar deze is erg oud. De bodem is goed! Is pas vervangen door vorige eigenaar, deze heeft ook de wanden opgeknapt en als bescherming extra aluminium aan de binnen en buitenkant gemaakt. Dus is een sterkte trailer. Maar moet naar mijn idee nog wat aan gebeuren:
Laadklep: Is nu van hout met klimlatten en vloerbedekking. De vloerbedekking is half los en wil graag een rubberen mat erop. Wat is jullie ervaring? Waar kan ik dit het best en goedkoopst bestellen? Op welke prijs moet ik ongeveer rekenen?
Wanden binnenin: Deze zijn nu van aluminium en daar wil ik voor de veiligheid van mijn paard ook rubbermatten tegenaan. Wat zijn hiermee de ervaringen? Prijzen en besteladressen?
Lak aan de buitenkant: Hij is donkerblauw van kleur met een wit polyester dak. Maar is beschadigd, dus zou het graag willen bijwerken door er een nieuwe laag op te doen. Wat kan ik het best gebruiken? En hoe? En hoe kan ik het polyester dak opknappen?
Ik hoor heel graag jullie tips en ervaringen!!
groetjes!