Laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DebbieRoosje

Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 01:06

Ik heb nu net anderhalf jaar Mountain Horse laarzen. Ze zijn erg fijn, maar ik merk dat ze snel uitzakken bij de enkels en bij mijn binnenbeen snel dun worden.

Ik heb ze gekocht bij Divoza. De laarzen waren toen in de opruiming voor €169,- euro, de normale prijs voor deze laarzen is €279,- euro.
Voor dit geld verwacht je toch goede kwaliteit.

Ik heb op dit moment nog geen nieuwe laarzen nodig, maar welke laarzen zouden jullie mij kunnen aanraden?

-DebbieRoosje

Angela

Re: Laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 16:17

Wat zoek je precies in een laars? Gebruik je ze alleen om mee te rijden, en dan springen, dresuur, of buitenritten? Heb je ze aan tijdens het verzorgen? Heb je ze aan tijdens het mesten of het lopen in een modderige wei?

DebbieRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-14 16:37

Angela schreef:
Wat zoek je precies in een laars? Gebruik je ze alleen om mee te rijden, en dan springen, dresuur, of buitenritten? Heb je ze aan tijdens het verzorgen? Heb je ze aan tijdens het mesten of het lopen in een modderige wei?

Tijdens opzadelen heb ik ze de ene keer alvast aan en de andere keer gewoon me stalschoenen.
Ik rij dressuur en springen, veel naar buiten ga ik niet.
Graag lederen rijlaarzen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:21

Ik heb heel veel goeds over de Mondoni laarzen gehoord, ze zijn heel mooi en niet zo duur!

Evti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:23

Klopt, mondoni is super fijn!(Heb de mijne al zo'n 3 jaar)