Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Remark schreef:bedankt.
In het haarlemmermeerse bos, is dat waar ook concours hippique wordt gehouden?
Waverveen en mijdrecht ga ik even kijken!
De jong ben ik al bekend mee, dat is naast de stal waar ik sta. Zijnstra in ouderkerk ad amstel ken ik nog niet, daar ga ik even naar kijken.
Luz_ElenaE schreef:In waverveen panta rhei is super fijn starten maar ik ga er niet snel meer naartoe. Wat een afzetterij qua prijzen. 10 euro inschrijfgeld en dan als eerste prijs eremetaal. Sorry dat vind ik belachelijk weinig.
Stal zadelpret in waverveen heeft degelijke rijbanen maar voor de rest is het een troep daar.
Mijdrecht lucky stable is ook erg fijn starten! (nette locatie)
Funny horse in Aalsmeer
Horse paradise Aalsmeer (ken ik niet, maar schijnt ook een mooie locatie te zijn)
Manege vosscheburg in Langeraar is heel fijn, misschien wel al te ver weg vanaf wennekers.
Ook een afrader stal baco in Broek in waterland (paard zakte tot zijn over zijn kogels in het zand weg)
Toen jij bij onze vereniging hebt gereden lag er net nieuw zand in wat helaas niet wilde inklinken. Inmiddels is er iets door dat zand gemengd waardoor het nu gewoon weer een goede bodem is om in te rijden en je absoluut niet meer wegzakt