Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
0000 schreef:Uitzonderingen zijn rassenwedstrijden. Haflingers en fjorden bijvoorbeeld hebben 'eigen' wedstrijden vanuit het stamboek georganiseerd, als je op zo'n wedstrijd in de B begint (dat mag dan wel) mag je als je eenmaal L2 geklasseerd bent, ook op normale wedstrijden gaan rijden.
Andere mogelijkheden zijn er (gelukkig) niet.
0000 schreef:Uitzonderingen zijn rassenwedstrijden. Haflingers en fjorden bijvoorbeeld hebben 'eigen' wedstrijden vanuit het stamboek georganiseerd, als je op zo'n wedstrijd in de B begint (dat mag dan wel) mag je als je eenmaal L2 geklasseerd bent, ook op normale wedstrijden gaan rijden.
Sjolvir schreef:0000 schreef:Uitzonderingen zijn rassenwedstrijden. Haflingers en fjorden bijvoorbeeld hebben 'eigen' wedstrijden vanuit het stamboek georganiseerd, als je op zo'n wedstrijd in de B begint (dat mag dan wel) mag je als je eenmaal L2 geklasseerd bent, ook op normale wedstrijden gaan rijden.
Nee, hoor bij de fjorden niet, zijn geen speciale wedstrijden waar je punten kan gaan rijden om ooit officieel te gaan starten anders dan gewoon KNHS.
en pislinke merries, for that matter. Bizzybijtje schreef:Als er geen reden is om hem hengst te houden (en nee, "omdat ie dan mooier is" is geen goede reden) zou ik hem gewoon ruinen.... Van hengsten heb je over het algemeen enkel ongemak als je er niet mee wil fokken.
En daar gaat het topic ook niet over hè
LaurenConrad schreef:Mijn hengst is een kwpn-er dus helaas heeft het geen rassen verschil. Inderdaad dit is goed bloed en een super karakter dus wil hem zeker hengst houden. Dan moet ik inderdaad een van de andere op wedstrijd brengen. Denken jullie niet dat ik dan weer een half jaar verder ben?
Ess_Ramona schreef:Uitzonderingen ken ik niet eerlijk gezegd.
En ik zou hem niet meenemen op wedstrijd, en je kan je ook niet bewijzen met oefen wedstrijden.
Hengsten zijn schatten, maar er hoeft bijvoorbeeld maar 1 merrie gigantisch hengstig te zijn, en zeker nu het mooier weer wordt zijn de hormonen van de paarden heftiger. Dan kan zelfs het braafste hengstje ineens denken:"Joepieeeeee, dat is een knapperd".
L2+1 is niet voor niks, het bewijst dat je wel redelijk kan rijden.
Dus gewoon even een ander paard zoeken om te starten, of hakkie, takkie weg met zakkie.
LaurenConrad schreef:Mijn hengst is een kwpn-er dus helaas heeft het geen rassen verschil. Inderdaad dit is goed bloed en een super karakter dus wil hem zeker hengst houden. Dan moet ik inderdaad een van de andere op wedstrijd brengen. Denken jullie niet dat ik dan weer een half jaar verder ben?